JunkPotato Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 (endret) Ånden har lovet mange ganger at han skal vise velvilje til å reparere problemene i verden når tiden er inne for det. Hans velvilje er bekreftet. Diskuter. Endret 20. januar 2023 av JunkPotato Lenke til kommentar
JunkPotato Skrevet 20. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2023 (endret) Djevelen vil at du skal tro at når man blir gammel så gjør man dumme ting. Det er ikke høy alder som gjør at man gjør dumme ting, det er AVMORAL som gjør at man gjør dumme ting, ikke høy alder. Du har to variabler, den ene (X) er alder og den andre (Y) er moral. Når X øker, så minker Y proporsjonalt, og det er Y som når bunngrensa til slutt og som fører til at onde mennesker gjør onde ting. Det er ikke X. Gode mennesker kan bli så gamle som de vil og de gjør ikke onde ting. Onde mennesker har to faktorer i sine liv som ikke er kompatible med hverandre, dvs når X blir for høy så blir Y for lav, og disse menneskene må vi forsøke å avvise og ikke tillate i samfunnet. Det er ikke en tilfeldighet eller et fenomen som oppstod av uhell, det hele er genetisk og personen må helst ikke få barn og videreføre sine gener. Så er det noen onde mennesker som tenker "Kan jeg komme meg forbi selv om jeg bare gjorde denne ene lille onde tingen" og svaret er definitivt nei. Ondskap er mer enn avmoral, det er en komplett mangel på medlidenhet og alle de ting som bygger opp medlidenhet. Endret 20. januar 2023 av JunkPotato Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 Ånden som går ? fantomet ? 2 Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 skaftetryne32 skrev (13 minutter siden): Ånden som går ? fantomet ? Jeg trodde at dette var et innspill om å fikse dårlig ånde. Freshmint? -k Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 (endret) skaftetryne32 skrev (34 minutter siden): Ånden som går ? fantomet ? Jeg tror han mener plageånden som går. Trond Giske altså. Endret 20. januar 2023 av Sydvest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå