vhguru Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ....er det en grei pris?? Kameraet er kjøpt nov. 03 og kommer med kvittering og garanti. Har fra før en Sony Hi-8 kamera, men vil nå oppgradere til DV-kamera. Det virker som PC330 gir bra stillbilder slik at jeg kun trenger å "dra på en ting" når jeg skal på tur Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Prisen er ikke ille den når du ser hva nyprisen er: http://no.kelkoo.com/b/a/o_100797966_sony_...ideokamera.html Men du kan jo sikkert prøve å prute han ned til 10 blank!! AKIRA Lenke til kommentar
Patrioten Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Har selv et PC330, hadde store forventninger til stillbilde-delen. Jeg ble desverre skuffet, kameraet trenger MYE lys for å oppnå en grei kvalitet. Lenke til kommentar
vhguru Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Hei igjen. Jeg kjøpte kameraet og har bare en ting å si om det - !! Jeg var spesielt ute etter et lite DV-kamera med et GODT stillbilde. Det synes jeg at jeg absolutt har fått i PC330. Kanskje ikke kvaliteten er god nok for profesjonelle "forståsegpåere", men til den vanlige "menigmann" er kvalieten bra nok. Jeg har tatt en del stillbilder med kameraet og må si at jeg faktisk er positivt overrasket over kvaliteten. Har printet ut bilder på min Canon i865 skriver og har ingenting å klage på vedr. kvaliteten på disse. Syntes også at bilder tatt under forhold med lite lys ble gode. Har fra før et Olympus C-750 digitalkamera som virkelig sliter med fokuseringen ved dårlig lys. Med PC330 er det ingen problemer med å få fokusert og ta gode bilder hvis det er lite lys pga. et meget godt aktivt fokussystem. En annen ting som jeg syntes var positivt sammenlignet med mitt C-750 kamera var at det er ingen problemer med PC330 å ta klare bilder med max zoom (10x optisk). Det er 10x optisk zoom på c-750 også, men her må du ha stativ eller være unormalt stødig på hånden for å få klare bilder. PC330 har en digital bildestabilisator som fungerer ypperlig. Som sagt - jeg har bare hatt kameraet en ukes tid, men foreløpig er konklusjonen utelukkende positiv - spesielt til kvaliteten på stillbildene. Kvaliteten vedr. film er selvsagt på topp - det er jo et SONY kamera. Lenke til kommentar
D_A_N Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har selv et PC330, hadde store forventninger til stillbilde-delen. Jeg ble desverre skuffet, kameraet trenger MYE lys for å oppnå en grei kvalitet. Vet du om pc330 har bedre videokvalitet enn pc120? Er det verdt å investere i et sony pd100/trv900/950, når man kan kjøpe pc330? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ble inponert over at blitzbildene på PC330 ble såpass bra. Ble på høyde med et ok kompaktkamera. Kvaliteten på pc120 og pc330, er nok ganske like. Disse er jo litt mere amatørkameraer. pd100/trv900/950 har mye mere funksjoner og muligheter. Bildekvaliteten er nok litt bedre, og prisen er mye høyere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå