Gå til innhold

Netflix forventer kanselleringer når de skal slå ned på kontodeling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg nesten til det ruller ut. Eneste grunnen til at jeg har Netflix er at vi er 3 stk som spleiser på abonnementet. Kun da er det verdt summen. Når disse endringene kommer så har jeg en god grunn til å avslutte av prinsipp.

Hadde egentlig holdt med kun HBO Max og Apple TV+ for tiden, men HBO Max går vel rett i dass snart også siden de slår seg sammen med Discovery+...

Lenke til kommentar

Men en kan bo på flere adresser og flytte mellom de om jeg forstår det rett. Men om noen er hjemme og noen er på hytta samtidig så kan det vel skjære seg.

sitat fra artikkelen: En mulig løsning kan jo ligge i at det går an å ha flere «hjem» (eller IP-adresser) knyttet til sin konto, men at det kun vil være mulig å strømme til én av dem av gangen.

Endret av Svein M
Lenke til kommentar
Svein M skrev (1 minutt siden):

Men en kan bo på flere adresser og flytte mellom de om jeg forstår det rett: En mulig løsning kan jo ligge i at det går an å ha flere «hjem» (eller IP-adresser) knyttet til sin konto, men at det kun vil være mulig å strømme til én av dem av gangen.

Hvordan ser vi for oss at det skal gå når ISP benytter Carrier-grade NAT? Det vil si at en husstand har dynamisk IP som kan skifte ganske ofte.

Jeg bruker mobilt bredbånd (telia) via mobil router og får ny IP støtt og stadig. Så denne blir jo for netflix ganske morsom, ser jo ut som at jeg bor over hele norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...