Gå til innhold

Powerwash Simulator-spillere får snart vaske villaen til Lara Croft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
10 minutes ago, Eddie_Peddie said:

Huh? Tror jeg har sett dette på gamepass, gått ut ifra at det er søppel basert på navnet. Er dette virkelig verdt en test?

Utifra youtube-videoene jeg har sett virker det som et vellaget spill. Men om man syns spillet er bra eller ikke kommer 100% an på hva man liker.

Endret av Espen Hugaas Andersen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Eddie_Peddie skrev:

Huh? Tror jeg har sett dette på gamepass, gått ut ifra at det er søppel basert på navnet. Er dette virkelig verdt en test?

Jeg ville nok sagt at mer eller mindre alle spill er verdt og teste selv, selvom det bare er i 5 eller 10 minutter.
Lenke til kommentar
Erlho skrev:

Liker slike simulator spill, men hvorfor ikke bare bruke de timene man har tenkt å spille dette, på og faktisk vaske sitt eget hjem i virkeligheten?

Penger? Slit? Det skal en del utstyr til for å få samme resultat som i spillet, og så må du bære med deg alt dette, samt fysisk gå rundt og vaske.
Lenke til kommentar
Erlho skrev:

Liker slike simulator spill, men hvorfor ikke bare bruke de timene man har tenkt å spille dette, på og faktisk vaske sitt eget hjem i virkeligheten?

Hvorfor ikke bare gå ut og spille fotball i stedet for å spille FIFA? Hvorfor ikke bare gå ut og fiske i stedet for å spille Animal Crossing? Hvorfor ikke bare pusse opp huset sitt i stedet for å spille House Flipper? Tid, penger, og ikke minst er det komprimert til å bli mer gøy på spill. Bortsett fra fotball kanskje.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...