Mr.M Skrevet 18 timer siden Del Skrevet 18 timer siden Vokteren skrev (7 timer siden): Vet ikke hva du gjør, men jeg går etter papirlengde og ikke papirvekt når jeg tørker meg bak. vel, noe simpelt papir er jo så tynt at man dytter fingrene gjennom.. da må du tørke deg flere ganger, bruke mer papir. nok drittprat Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden obygda skrev (19 timer siden): Hvorfor skal Staten kaste bort penger på batterifabrikker når de isteden kunne gi starthjelp til en nye aktører på matvaremarkedet? Er det ett sted vi virkelig trenger konkurranse er det jo her Gjør ikke staten nok for å subsidiere matmarkedet? Det må være bedre å rute subsidiene utenfor Tine og Nortura, så kanskje vi kan få konkurranse mellom produsentene, ikke bare detaljistene. Lenke til kommentar
obygda Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Orion666 skrev (2 timer siden): Gjør ikke staten nok for å subsidiere matmarkedet? Det må være bedre å rute subsidiene utenfor Tine og Nortura, så kanskje vi kan få konkurranse mellom produsentene, ikke bare detaljistene. Jeg tenkte mer på subsidier til å få nye butikkjeder til Norge. Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden obygda skrev (Akkurat nå): Jeg tenkte mer på subsidier til å få nye butikkjeder til Norge. Jeg forsto det. Det kommer ikke til å skje av åpenbare grunner: Næringsstøtte skal ikke være konkurransevridende. Lenke til kommentar
obygda Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Orion666 skrev (Akkurat nå): Jeg forsto det. Det kommer ikke til å skje av åpenbare grunner: Næringsstøtte skal ikke være konkurransevridende. Da får de fjerne en del tollmurer..Mat er for dyrt i dette landet. Og utvalget elendig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) obygda skrev (10 minutter siden): Da får de fjerne en del tollmurer. Det kommer ikke til å skje med en finansminister fra senterpartiet. Eller med senterpartiet over sperregrensa for den del. Det er en mektig bransje som vet å mele sin egen kake, med sterk infiltrering av stat og styre. Endret 2 timer siden av Simen1 2 Lenke til kommentar
trikola Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden 16 minutes ago, obygda said: Jeg tenkte mer på subsidier til å få nye butikkjeder til Norge. Og da det kom nye kjeder for en god del år tilbake (Lidl, ICA) så ble de boikottert av både industrien og kundene - utlendinger vil vi ikke ha.... Lenke til kommentar
obygda Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden (endret) Simen1 skrev (2 minutter siden): Det kommer ikke til å skje med en finansminister fra senterpartiet. Eller med senterpartiet over sperregrensa for den del. Da får folk stemme dem bort La han gå,la han gå..vi trenger ikke hans råd... Endret 2 timer siden av obygda 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden obygda skrev (14 minutter siden): Da får de fjerne en del tollmurer..Mat er for dyrt i dette landet. Og utvalget elendig. Da må du/dere stemme Ja til EU. Lenke til kommentar
obygda Skrevet 2 timer siden Del Skrevet 2 timer siden Dubious skrev (4 minutter siden): Da må du/dere stemme Ja til EU. Nei..dette kan garantert ordnes uten EU medlemsskap. Hater EU. De lager bare et helvete med regler. Har gjennom et langt arbeidsliv slitt hele veien med meningsløse forordninger. EU må reformeres. USA med Trump vil garantert prøve seg med balletak på EU. Og EU må endres før Norge kan vurdere medlemskap 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå