John-B Skrevet 19. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2023 Er det noen andre enn Nextgentel som tilbyr fiber over Telenor sine linjer? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2023 Visste ikke at de leverte internett på Telenors fiberlinjer, så jeg måtte jo sjekke og jeg kan spare penger med de, men nei takk. De hadde sjansen for 22 år siden, men klarte ikke levere, så etter ~2 måneder avbestilte jeg, og Telenor leverte på 2 uker. Har hatt Telenor hele tiden. 1 Lenke til kommentar
MegaMann2 Skrevet 19. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2023 HomeNet (nå GlobalConnect) leverer også via Telenor. Lenke til kommentar
mellowman Skrevet 20. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2023 Vi har linje fra Telenor, og byttet til NextGenTel. Med Telenor var linjen dønn stabil. Med NextGenTel opplever vi ett minutts nedetid opptil 3-4 ganger om dagen. Synd vi har bundet oss for 12 måneder. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 22. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2023 On 1/20/2023 at 5:21 PM, mellowman said: Vi har linje fra Telenor, og byttet til NextGenTel. Med Telenor var linjen dønn stabil. Med NextGenTel opplever vi ett minutts nedetid opptil 3-4 ganger om dagen. Synd vi har bundet oss for 12 måneder. Ved problemer som leverandøren ikke klarer å rette, har man grunnlag for å gå ut av en slik avtale. NGT bruker her kun aksessnettet til Telenor. Det er vel eget utstyr i fra NGT i sentral, og potensielt annet "kjernenett", andre forbindelser til utlandet, annen DNS osv. Dermed blir det ikke samme tjenesten. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå