xrays Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Nå streiker hjernen min. Jeg klarer ikke å tenke ut om det å få høyest mulig boliglån om det da er best å gi en verdivurdering som er et hakk lavere eller evt samme sum jeg forventer å få for en leilighet. Syns denne megleren tenderer å sette for lav verdivurdering og jeg klarer ikke å se om det er bra eller dårlig når jeg da sender den inn til banken for å få høyest mulig lån. 🙄💛🤑🏫 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Verdivurdering er vel ikke alltid spot on. Den vil variere etter personlig preferanse og erfaring / grundighet. Det kan vel også være noe taktikkeri enkelte ganger. Priser en lavt får en gjerne flere med i budrunden og kan oppnå høyere pris enn om prisantydningen er mer realistisk. Lenke til kommentar
ihavequestions Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Forstår ikke helt spørsmålet. Du eier leiligheten og skal refinansiere lånet ditt? Du vil da ha en høyest mulig verdivurdering. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Ønsker du mest mulig gjeld bør du ha høyest mulig verdivurdering ovenfor banken når du skal refinansiere lånet. Om det er lurt er en annen sak.. Endret 18. januar 2023 av aklla 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 xrays skrev (1 time siden): Syns denne megleren tenderer å sette for lav verdivurdering og jeg klarer ikke å se om det er bra eller dårlig når jeg da sender den inn til banken for å få høyest mulig lån. Det er dårlig med lav verdivurdering hvis målet er å få høyest mulig lån. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå