Pusern Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/skraablikk/article172394.ece Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Unnskyld men jeg skjønner ikke helt humoren i at en person prøver å svindle til seg penger/datadeler! Kan du opplyse meg? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Hahaha. Heh, gi nå pokker i å være vrien da, historien er jo så absurd, så.. *dum* at det blir latterlig. Poteter? Endret 13. januar 2004 av Blib Lenke til kommentar
tbone Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Unnskyld men jeg skjønner ikke helt humoren i at en person prøver å svindle til seg penger/datadeler! Kan du opplyse meg? Hvis ikke du ser humoren i dette så bør du nok holde deg til Politikk/Religion...(der du er mest aktiv) Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Poteter og da gitt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 bob-bob-bob. Faller ikke av stolen av latter akkurat, men okey.. Sprøtt var det muligens. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 vel han fikk jo en ny pc da, *tenker du på det samme som jeg*? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 (endret) Unnskyld men jeg skjønner ikke helt humoren i at en person prøver å svindle til seg penger/datadeler! Kan du opplyse meg? Det morsomme i historien er ikke at en person forsøker å svindle til seg datadeler/penger, men den sprø måten det gjøres på. Men man skal kanskje ikke le av slike fæle ting...hehe....huff, og jeg som til og med ler av den columbine-master card parodien. *ond* Endret 18. januar 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå