Spillredaksjonen Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Square har justert Forspoken-demoen etter tilbakemeldinger fra spillere Utvikleren slapp også PC-krav for actioneventyret. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Tror ikke de småtingene er nok for å redde dette makkverket. Var ikke fan av "New York hip hop jente ender opp i Narnia" settingen, men måtte teste ut demoen ihvertfall. Kanskje det avr noe å hente der, men nei. Sjelløst er det beste ordet jeg har for dette. Det på det meste. Sjelløs verden, ansiktsuttryk og er bedre dialog i Ring Fit Adventure. Håper det slår litt ann ihvertfall med tanke på utviklerene som har jobbet med dette, men tror Squeenix ikke må prøve alt for hardt med å vinne over de vestelige spillerene, som de åpenbart prøver her. 2 Lenke til kommentar
busemannsatan Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 Skeptisk til dette spillet. Jeg har lyst til å gi det en sjanse. Har sterke mistanker om at spillet kommer til å trenge flere oppdateringer som optimerer ytelse, samt et tilbud på minst 50% (aka 400 kr) før jeg vurderer å satse. 1 Lenke til kommentar
Arctic V Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Det kommer ut 24. januar, ikke 18. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 busemannsatan skrev: Skeptisk til dette spillet. Jeg har lyst til å gi det en sjanse. Har sterke mistanker om at spillet kommer til å trenge flere oppdateringer som optimerer ytelse, samt et tilbud på minst 50% (aka 400 kr) før jeg vurderer å satse. Optimere ytelse hjelper ikke et spill som allerede er ødelagt i kjernen., desverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 (endret) ... Endret 23. januar 2023 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 800 kr for den billigste utgaven er vel mye syntes jeg, så det gidder jeg ikke å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå