Spillredaksjonen Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Knallsterk åpning for The Last of Us-serien Premieren ble en av de mest sette HBO-seriene på over 10 år. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Den var vel grei nok. Ikke helt sikker på valget av skuespillere og endringer har blitt gjort i hvordan soppen sprer seg. Også overskygger jo TLOU2 alt her da... 1 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 bubba477 skrev (2 minutter siden): Også overskygger jo TLOU2 alt her da... Kan du forklare for en stakkar som gamer på PC hva dettte betyr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 TLOU2 = The Last Of Us 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Som nevnt i anmeldelse tråden synes jeg første episoden var veldig bra. Synes Joel er veldig bra castet, Ellie litt tidlig å si enda. De forandret vel hvordan soppen sprer seg for å slippe fly rundt med gassmasker hele tiden. Endret 18. januar 2023 av barezell 5 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 For min del synes jeg første episode var tilnærmet perfekt. Pacing, skriving, forlenget introduksjon, regi....episoden leverte på alle fronter. Jeg har spilt og likt begge spillene. Synes det var evig mye bedre enn nye game of thrones som etter min mening er tragisk oppskrytt. En serie som ser strålende ut, men som er skrevet som en dårlig fan fiction etter min mening. Stappfull av idiotiske karakterer og skriving. Har sett hele sesongen, og er ikke interessert i å se mer. 1 Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Ja, 10 av 10. Ser frem til fortsettelsen, og helt sikkert en S2 Endret 18. januar 2023 av Paccoo 1 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. januar 2023 Del Skrevet 20. januar 2023 bubba477 skrev (På 18.1.2023 den 7.33): Den var vel grei nok. Ikke helt sikker på valget av skuespillere og endringer har blitt gjort i hvordan soppen sprer seg. Også overskygger jo TLOU2 alt her da... Hva tenkte du med episoden opp mot TLOU2, så ikke noe sånnt? men kanskje vanskelig å svare uten spoiler? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Den var bedre enn forventet. Kommer til å se videre om den holder seg like bra. Enig i det med den spin offen på Game of Thrones, etter en episode virker den iallfall å være litt kjedelig iforhold til den første serien. Lenke til kommentar
KarvaBlad Skrevet 21. januar 2023 Del Skrevet 21. januar 2023 Første 15-20 minuttene var klart best. Så mista episoden fokus og introduserte fire-fem uinteressante karakterer på rappen. Men bevares, helt grei begynnelse. 1 Lenke til kommentar
Felvinter Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Likte den veldig godt. Spesielt første halvdel. Ble litt langdryg etter de hoppet frem i tid, men fortsatt bra. Lenke til kommentar
ili Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Lovende start ja. Eneste svakheten var Ellie/Bella. Men får håpe det ikke ødelegger for mye. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 bubba477 skrev (På 18.1.2023 den 7.33): endringer har blitt gjort i hvordan soppen sprer seg. Har forstått det slik at det er produksjonsmessige årsaker til dette. Eg deler likevel din skepsis til denne endringa. Er spent på korleis det smittemessige blir forklart, men synes det er litt synd at vi mest truleg er tilbake på heilt standard zombiar. Litt av "realismen" med å basere seg på ekte zombie-sopp forsvant når trusselen er redusert til ein hovedsakleg fysisk fare for å bli bitt eller klora av zombier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå