Gjest Baardsen Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Noen gode nettbutikker her i Norge som har mer eller mindre komplett utvalg for hjullager? Bare sånn i tilfelle jeg kan slippe å bestille fra utlandet. Ps, må være skikkelig kvalitet. Antar at Biltema ikke er rette plassen for slikt. Takk for tips. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Skruvat har både billige og skikkelige merker som f.eks. SKF. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 www.eurodel.no er normalt grei på prisene, og leverer som avtalt de aller fleste gangene. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 1 hour ago, Gjest Baardsen said: Noen gode nettbutikker her i Norge som har mer eller mindre komplett utvalg for hjullager? Bare sånn i tilfelle jeg kan slippe å bestille fra utlandet. Ps, må være skikkelig kvalitet. Antar at Biltema ikke er rette plassen for slikt. Takk for tips. Biltema kan godt være riktig sted. - Nå er det noen år siden, men jeg opplevde ofte å få SKF lagre når jeg kjøpte på Biltema. - Regner med at de bytter leverandør innimellom, men det kan godt være en godt kjent leverandør. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Habla Møberg skrev (56 minutter siden): www.eurodel.no er normalt grei på prisene, og leverer som avtalt de aller fleste gangene. Eurodel er bra, har til og med fått refusjon på deler jeg har reklamert på, noe som forøvrig gikk smertefritt. De har også ett godt utvalg og fører blant annet både SKF og FAG hjullager, samt diverse andre, både billige og dyre. Har man i tilegg Trumf kort og går gjennom Viatrumf så får man 9.3% trumf bonus hos de. Endret 18. januar 2023 av Dragonlove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå