Spillredaksjonen Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 Beyond Good and Evil 2 er fortsatt under utvikling, lover Ubisoft Spillet overlevde den nyeste runden med kanselleringer hos utvikleren. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 Jaaaaaaaaada, Ubisoft. Tror det når jeg ser det, men til og med da tror jeg ikke dette blir noe bra. Fra traileren og det andre de viste frem og snakket om er det åpenbart de gikk en veldig annen retning og tok vekk mye av hva som gjorde originalen så bra. De prøver for hardt å lage så stort som mulig, som ofte gir tomme verdener, og lage det "grimmt" og mørkt for å se "kult" ut. JEg er, selvfølgelig, ikke imot noe av det så lenge det er gjort bra men får bare en følelse at de prøver alt for hardt og glemmer "magien" til originalen. Og met tanke på at dette spillet har gått igjennom et utviklingshelvete uten ende så tror jeg dette blir et makkverk. MEEEEN, bevis meg gjerne feil, Ubi. Er vel det eneste spillet deres jeg har noe interese for og synes originalen var en herlig liten opplevelse. Burde egentlig fyre op GC'en og ta en spinn igjen =) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå