Mannen med ljåen Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Skiltet sier 🅿️ med følgende underskilt: Sitat 07-17 Maks 4 timer Når må jeg flytte bilen i morgen, når jeg parkerte klokken 16:00 i dag? Har jeg brukt opp en av mine fire timer i tidsrommet i dag, så jeg bare har tre igjen til i morgen? Eller får jeg fire nye timer? Altså, må bilen flyttes før 10:00 eller før 11:00? Hvis jeg parkerte klokken 13:00, hadde jeg da brukt opp alle timene mine, og må flytte bilen innen 07:00 i morgen? Endret 16. januar 2023 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Jeg ville tolke det per døgn ettersom det vil være vanskelig å håndheve med historikk fra foregående dag. Dvs nytt døgn starter med blanke ark. Men er det tidsbegrenset parkering med parkeringsskive innenfor frontruten https://lovdata.no/forskrift/1993-10-01-921/§11 så bør du ut i bilen og fjerne skiven i tidsrommet det ikke er tidsbegrensning og ut kl 7 morgenen etter og sette til kl 7 for å få 4 timer. Ellers vil P-vakten på morgenen se at du har stått der siden i går og da kan det hende tolkningen ikke er til din fordel... Er det en elektronisk løsning/app så får du kanskje svaret ved å bruke den. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2023 Ingen skive eller app. De har ikke engang hengt opp et digert skilt med liten skrift. Bare det jeg beskrev. Lenke til kommentar
Nicolae Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 Parkerer du kl. 16 kan du stå til kl. 11 neste dag. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå