skaftetryne32 Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 TS sin oppfatning av menn. 3 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 herzeleid skrev (18 timer siden): Jeg mistenker at det hjelper veldig lite på ensomheten, og kanskje bidrar til å sementere den og senke selvfølelsen ytterligere. Kanskje kan det også bidra til å øke avstanden til kvinner og fungere som en hvilepute. Dette er selvfølgelig basert på spekulasjon, men jeg har vondt for å tro at friske menn som sliter vil få det noe bedre av dette. Av menn er det kanskje de som har det ok og "skeier ut" en gang i blant som vil nyte best av lettere og tryggere tilgang. Sexarbeidere sier at mange menn kommer til dem for å oppleve sosial interaksjon, og at sex i mange tilfeller er underordnet. Noen kunder er mer opptatt av å ha noen de kan prate med. 1 1 Lenke til kommentar
Gjest bb0a9...1f6 Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 knutinh skrev (35 minutter siden): Nei det er ikke det jeg skriver. Jeg skriver at du tar feil når du antar at det er slik. Du må gjerne argumentere for et slikt syn, men nå har jeg brukt endel tid på å forklare hvordan og hvorfor mitt syn skiller seg fra ditt, og da er det noe frustrerende å se deg hevde kjapt at jeg er enig med deg. Det er en interessant diskusjon. Når jeg hører at mange kvinner aldri kunne tenke seg en mann under 180cm uansett øvrige egenskaper så tenker at vi i sannhet er underfundige skapninger. Nå er det grader av «penhet» og «blåst i hodet» (eller «dårlig» som du skrev). Så er menn villig til å ta til takke med en IQ på 95 heller enn 105 hvis hun går ifra en visuell 5/10 til 8/10? Jeg tror at mange er det. Er kvinner villige til å gå for en mann som er ufin mot dem hvis han er 190cm heller enn 165cm? Jeg vet ikke. Poenget mitt står uansett: smellvakre kvinner og kjekke høye hunks har et stort fortrinn når det gjelder å skape initiell interesse og å få sex. Dette fortrinnet kan de bruke for å få en viss fordel i å etablere kontakt og vise de andre (forhåpentligvis gode) sidene sine og evt inngå lengre forhold med en «god» partner. Hvis de er motbydelige på innsiden så håper og tror jeg at de sliter med å ta steget fra initiell tenning til langvarig relasjln. -k Kan ikke se at vi er annet enn enige og vårt syn skiller seg ikke nevnverdig fra hverandre. Vi er klar over hvordan biologien fungerer. Anonymous poster hash: bb0a9...1f6 Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) Gjest bb0a9...1f6 skrev (20 minutter siden): Kan ikke se at vi er annet enn enige og vårt syn skiller seg ikke nevnverdig fra hverandre. Vi er klar over hvordan biologien fungerer. Anonymous poster hash: bb0a9...1f6 Du sier at menn som er i forhold med en kvinne som er på vei ut av fertil alder mistrives og vil ha noe annet. Jeg sier at menn som er i forhold med en kvinne som et på vei ut av fertil alder ikke nødvendigvis mistrives eller ønsker seg ut noe mer enn andre menn. Da kan jeg ikke se annet enn at vi er uenige på det sentrale punktet. Det later rett nok til å være en overhyppighet av par med store barn som skiller seg når de er 40-50 men jeg tror at det har mindre med partnerens evne til å lage flere barn, og mer med at man har holdt sammen for barnas skyld lenge etter at forholdet egentlig var over. Skillsmissetallene for de med minste barn på 18 representerer kanskje en slags akkumulert brudd-intensjon over siste 18-20 år. Hvis teorien din var rett så burde alle 50-80 år gamle menn reise til et fattig land og finne seg en 23-åring som tar dem for pengene/muligheten. Noen gjør rett nok det, men det er langt fra normalen. -k Endret 17. januar 2023 av knutinh Lenke til kommentar
scuderia Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 2 hours ago, Guest bb0a9...1f6 said: Går da ikke for langt når det er sant, hehe. Hadde vært uhyre interessant med en studie på dette. Et visst antall deprimerte menn i alderen 18-50 år. Sexkjøp 1-2 ganger i uken. Ingen psykologhjelp eller oppfølging utover det, kun tilgang til sex. Jeg er sikker på at over halvparten ikke hadde vært deprimerte etter et halvt år. Anonymous poster hash: bb0a9...1f6 Andre halvparten ville vært konkurs og med STD 1 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) 1 hour ago, Guest bb0a9...1f6 said: Hadde vært uhyre interessant med en studie på dette. Et visst antall deprimerte menn i alderen 18-50 år. Sexkjøp 1-2 ganger i uken. Ingen psykologhjelp eller oppfølging utover det, kun tilgang til sex. Jeg er sikker på at over halvparten ikke hadde vært deprimerte etter et halvt år. Da tror jeg ikke den halparten opplevde klinisk depresjon i utgangspunktet. Ifølge Premier Men’s Medical Center og WebMD, kan sex hjelpe på depresjon, via sine dopaminer, oksytociner, og endorfiner, men vil ikke innebære en magisk kur mot depresjon: All these feel-good hormones and chemicals that are released during sex can temporarily reduce the symptoms of depression. This, however, does not mean you should indulge in meaningless one-night stands to combat your lows. The benefits of sex are optimal if you are intimate with someone you really care about and connect at an emotional level. A series of flings night after night may only attack your self-esteem and push you deeper into an abyss of depression. [...] depression can manifest itself differently from person to person—and it’s not unusual for people with depression to not experience these positive effects of sex. Libido and sexual desire in them are low, and these pleasurable chemicals don’t get released to the body as they normally should. Endret 17. januar 2023 av Atib Azzad La ved kilde på sammenheng mellom depresjon og lavt libido (70% av deprimerte) 2 Lenke til kommentar
Bastu Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 Å kjøpe sex høres ikke ut som en bærekraftig strategi for å føle seg mentalt bedre. Som det har vært nevnt før i tråden lettere sex bare ensomheten i stud. Fokuser i stedet på menneskelige relasjoner, som riktignok er lettere sagt enn gjort. Jeg vil anbefale involvering i sivilsamfunnet. Bli med i en boksirkel, jaktlag, oritologiklubb, boligbyggerforening, språkkafé eller noe annet som gir en mulighet til å møte nye mennesker. Det blir både billigere og mer meningsfylt. Da vil jeg legge til at en stor del av alle som selger sex føler seg mentalt verre enn den ensomme sexkjøperen. Flertallet av prostituerte er i en sosialt og/eller økonomisk sårbar situasjon. Ofte er det ikke noe alternativ. Les en interjuv med en kvinne som mente at hennes menneskeverd var så lav at hun fortjente å være en sædbøtte. 20 hours ago, skaftetryne32 said: Hadde vi fått regulert prostitusjon med bordeller så er det naturlig nok hygieniske tiltak for alle involvert, sikkerhet for de prostituerte og ikke minst skatteinntekter, det er bra for alle involvert. Som teori høres det rimelig ut, men det fungerer sjelden i praksis. Man kan likestille med Tyskland, et land som har blitt kjent som bordellet i Europa. I 2020 var det 24.900 registrerte sexarbeidere. Et lite antall da det anslås å være 400.000 prostituerte i landet. Legalisering fører til en enorm økning i etterspørselen, men tilbudet er begrenset da kvinner generelt har en annen sexlyst enn menn. I Tyskland er en stor andel sexarbeidere fra Romania og Bulgaria. De kjenner sjelden språket, noe som betyr at de lett kan utnyttes. Mange går med på nedverdigende og motbydelig behandling for pengenes skyld. Hvis du er nysgjerrig på hvordan det fungerer inne i luksuriøse bordeller eller enklere laufhaus (horehus), vil jeg anbefale denne repotage av SR. Inifrån bordellerna - Kaliber | Sveriges Radio 1 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 17. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2023 Bastu skrev (14 minutter siden): Som teori høres det rimelig ut, men det fungerer sjelden i praksis. Om det er sjelden det funker så får vi bruke den gangen det funker i praksis, så får man heller slå ned på den ulovlige prostitusjonen. Jeg har vanskelig for å forstå at det er bedre at mafia tar seg av praksisen foran en regulert form. De som ikke vil dette skal ikke gjøre dette, det bør være ingen grunn til og frykte for sin egen sikkerhet på et lovlig regulert bordell med sikkerhet og fokus på hygiene. Bastu skrev (20 minutter siden): Tyskland er en stor andel sexarbeidere fra Romania og Bulgaria. De kjenner sjelden språket, noe som betyr at de lett kan utnyttes. Mange går med på nedverdigende og motbydelig behandling for pengenes skyld. Og dette er i et lovlig bordell ? Da er det kanskje den tyske modellen det er noe galt med. Uansett så er vel dette standard i mafiakontrollert prostitusjon, menneskehandel, utnyttelse, vold og dårlig hygiene. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 skaftetryne32 skrev (På 16.1.2023 den 19.58): Hadde vi fått regulert prostitusjon med bordeller så er det naturlig nok hygieniske tiltak for alle involvert, sikkerhet for de prostituerte og ikke minst skatteinntekter, det er bra for alle involvert. Da de gjorde dette i Australia gikk sågar skilsmissestatistikken ned med flere prosent. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 Gjest bb0a9...1f6 skrev (På 16.1.2023 den 20.53): Hmm, skjønner. Men jeg syns ikke det gjør mening når man ser hvor fokuset ligger når menn snakker om ensomhet. Ofte er det rettet mot sex, de mangler tilgang på sex, får ikke sex på byen og det er konstant snakk om sex. Det gir jo et inntrykk av at det er det seksuelle som betyr noe, men det gjør ikke det likevel, da? Du skriver følelsesløs sex, men jeg har lært at menn ikke knytter bånd gjennom sex og at de skiller sterkt mellom sex og kjærlighet, og at det også kan forklare hvorfor menn ofte er utro og faller lett for fristelser når det kommer til sex. Da understreker de utroskapet med at "det var bare sex". Anonymous poster hash: bb0a9...1f6 Du må tenke på det også i forbindelse med hvem som sier det. Altså, dersom du snakker med en normal 20-åring vil vedkommende ha et minimum av venner og andre ting som skjer i livet være det seg skole eller begynnende jobb og/eller familie og slik ting. Denne personens ensomhet er en helt annen enn en som har bikket for eksempel 50 som er skilt hvor barna har flyttet ut og ens jobbsituasjon er så stabil at det er lite annet enn at man sover med øynene åpne et annet sted enn hjemme. Disse to vil mene ganske forskjellige ting når de sier "ensomhet". Min erfaring er at disse som sier sex er "alt" har minimal erfaring med enten sex eller minimale erfaringer med meningsfulle relasjoner til andre. ...eller begge deler. Min anbefaling er å ta slike utsagn om sex til det det heller peker mot, nemlig at de nok ikk evet så godt hva alternativene er. Da velger man jo det men kan vet, ikke sant? I samme slengen kan jeg jo nevne en tilsvarende kommentar jeg hørte for en stund siden hvor påstanden var, litt som du sier her, at menn bare vil ha sex og det er det "eneste" de krever av kvinner. Tenk da heller på det sånn at menn er ikke veldig kravstore og hvis en kvinne kun tilbyr sex er sex det eneste som kreves. Har du andre ting å tilby vil vi "kreve" de også. Og der kommer vel erfaringen til de som krever inn, at de har muligens aldri opplevd at annet kan kreves av kvinner slikt typisk vil være for de noe yngre hvis eneste erfaring er kjøttmarkedet. Dette kan understrekes med en samtale vi hadde på jobben hvor en kvinne fortalte at når hun var på date ville hun at dører skulle holdes åpne, resturanten skulle betales av mannen, det var høvelig kvalitativ transport og at mannen hadde planlagt noe bra for kvelden. Så ble hun spurt om hva hun selv bragte til daten, hvorpå hun svarte at om alt går bra får han jo henne på slutten av kvelden. Hva forventer man egentlig at menn skal kreve da? Lenke til kommentar
Gjest 11e5f...beb Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 Dette er en interessant debatt. Selv om vi ikke diskuterer om det burde være lovlig så ønsker jeg først og fremst å bare få med at jeg tror det vil være gunstig av flere grunner: - Det ville bidratt til å få ned det illegale markedet for dette, være seg traficking, hallikvirksomhet, tvang og svart-arbeid - de fleste som kjøper ville ønsket å gjøre dette lovlig. Fjerner man markedet helt? Nei, men etterspørsel går markant ned. - Hygiene vil være ekstremt mye bedre, mindre sykdommer på avveie. - De som ønsker å tjene penger på å selge seksuelle tjenester kan få gjøre det om de vil. Så over til det som tråden handler om, hva vil effekten være på menn og problemer? Jeg tror følgende vil være gunstig: - Menn(esker) med handicap/sosiale vansker som ikke har muligheten til å ordne seg one night stand (eller kjæreste) kan uten problem få ha et seksualliv. Sliter litt med å finne artikkelen nå, men omhandlet en person med en sykdom der ben og armer var forkortet ved fødsel. Han ble bøtelagt heftig i Norge etter å ha kjøpt seksuelle tjenester i Danmark. Hva slags signal sender det? At mennesker med nedsatt funksjonsevne og annet ikke skal ha retten til å ha et seksualliv? - Jeg tror at det indirekte kan ha en innvirkning på antall voldtekter. Det er ganske risikabelt å skrive noe sånt, men jeg tror at det kan være utrolig mange menn(esker) der ute som sliter med ekstremt seksuell frustrasjon, en brøkdel av disse kan potensielt være en kandidat som utfører en voldtekt, være seg i påvirket tilstand eller i halvsøvne, overlagt eller ikke. Det er ikke uvanlig at folk svarer med følelser på mitt siste punkt, men om man velger å tenke logisk på dette så tror jeg mange kan forstå hvorfor jeg tror dette. Anonymous poster hash: 11e5f...beb Lenke til kommentar
Gjest bb0a9...1f6 Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 fokkeslasken skrev (3 timer siden): Du må tenke på det også i forbindelse med hvem som sier det. Altså, dersom du snakker med en normal 20-åring vil vedkommende ha et minimum av venner og andre ting som skjer i livet være det seg skole eller begynnende jobb og/eller familie og slik ting. Denne personens ensomhet er en helt annen enn en som har bikket for eksempel 50 som er skilt hvor barna har flyttet ut og ens jobbsituasjon er så stabil at det er lite annet enn at man sover med øynene åpne et annet sted enn hjemme. Disse to vil mene ganske forskjellige ting når de sier "ensomhet". Min erfaring er at disse som sier sex er "alt" har minimal erfaring med enten sex eller minimale erfaringer med meningsfulle relasjoner til andre. ...eller begge deler. Min anbefaling er å ta slike utsagn om sex til det det heller peker mot, nemlig at de nok ikk evet så godt hva alternativene er. Da velger man jo det men kan vet, ikke sant? I samme slengen kan jeg jo nevne en tilsvarende kommentar jeg hørte for en stund siden hvor påstanden var, litt som du sier her, at menn bare vil ha sex og det er det "eneste" de krever av kvinner. Tenk da heller på det sånn at menn er ikke veldig kravstore og hvis en kvinne kun tilbyr sex er sex det eneste som kreves. Har du andre ting å tilby vil vi "kreve" de også. Og der kommer vel erfaringen til de som krever inn, at de har muligens aldri opplevd at annet kan kreves av kvinner slikt typisk vil være for de noe yngre hvis eneste erfaring er kjøttmarkedet. Dette kan understrekes med en samtale vi hadde på jobben hvor en kvinne fortalte at når hun var på date ville hun at dører skulle holdes åpne, resturanten skulle betales av mannen, det var høvelig kvalitativ transport og at mannen hadde planlagt noe bra for kvelden. Så ble hun spurt om hva hun selv bragte til daten, hvorpå hun svarte at om alt går bra får han jo henne på slutten av kvelden. Hva forventer man egentlig at menn skal kreve da? Men der ser du. Det menn vil ha fra kvinner, er sex. Men det er ikke fra hvilken som helst kvinne, det er fra de yngste og beste. Er sexkjøp lovlig så får mennene dette og de trenger ikke kaste bort tiden sin på relasjoner til kvinner, lyve på dater for å få seg sex og lignende. Noen kommer vel til å fortsette med dette for moroskyld, men de fleste gidder nok ikke det. Gjest 11e5f...beb skrev (3 timer siden): Dette er en interessant debatt. Selv om vi ikke diskuterer om det burde være lovlig så ønsker jeg først og fremst å bare få med at jeg tror det vil være gunstig av flere grunner: - Det ville bidratt til å få ned det illegale markedet for dette, være seg traficking, hallikvirksomhet, tvang og svart-arbeid - de fleste som kjøper ville ønsket å gjøre dette lovlig. Fjerner man markedet helt? Nei, men etterspørsel går markant ned. - Hygiene vil være ekstremt mye bedre, mindre sykdommer på avveie. - De som ønsker å tjene penger på å selge seksuelle tjenester kan få gjøre det om de vil. Så over til det som tråden handler om, hva vil effekten være på menn og problemer? Jeg tror følgende vil være gunstig: - Menn(esker) med handicap/sosiale vansker som ikke har muligheten til å ordne seg one night stand (eller kjæreste) kan uten problem få ha et seksualliv. Sliter litt med å finne artikkelen nå, men omhandlet en person med en sykdom der ben og armer var forkortet ved fødsel. Han ble bøtelagt heftig i Norge etter å ha kjøpt seksuelle tjenester i Danmark. Hva slags signal sender det? At mennesker med nedsatt funksjonsevne og annet ikke skal ha retten til å ha et seksualliv? - Jeg tror at det indirekte kan ha en innvirkning på antall voldtekter. Det er ganske risikabelt å skrive noe sånt, men jeg tror at det kan være utrolig mange menn(esker) der ute som sliter med ekstremt seksuell frustrasjon, en brøkdel av disse kan potensielt være en kandidat som utfører en voldtekt, være seg i påvirket tilstand eller i halvsøvne, overlagt eller ikke. Det er ikke uvanlig at folk svarer med følelser på mitt siste punkt, men om man velger å tenke logisk på dette så tror jeg mange kan forstå hvorfor jeg tror dette. Anonymous poster hash: 11e5f...beb Jeg tror ikke de fleste som voldtar gjør det fordi de vil ha sex med akkurat den damen. Ofte er det for å ydmyke og gjøre henne vondt også. Jeg tror ikke potensielle/aktuelle voldtektsmenn hadde fått utløp for denne skadefryden med en prostituert. Eller jo, kanskje, for hun er en "skitten hore uten verdi", problemet er at han betaler for det. Hehe, huff og huff. Anonymous poster hash: bb0a9...1f6 Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Gjest bb0a9...1f6 skrev (6 minutter siden): Men der ser du. Det menn vil ha fra kvinner, er sex. Men det er ikke fra hvilken som helst kvinne, det er fra de yngste og beste. Er sexkjøp lovlig så får mennene dette og de trenger ikke kaste bort tiden sin på relasjoner til kvinner, lyve på dater for å få seg sex og lignende. Noen kommer vel til å fortsette med dette for moroskyld, men de fleste gidder nok ikke det. Dette faller på sin egen urimelighet. Sexkjøp var fullt lovlig fram til 2009. Likevel hadde folk relasjoner, datet, fikk barn, etc. Jeg vet, jeg var der. Jeg tror ikke at prosituerte er «de beste» kvinnene, og jeg kan love deg at det å kjøpe sex ikke var noe man skrøt av til venner og kjente i mine kretser i alle fall. -k Endret 18. januar 2023 av knutinh 2 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 Gjest bb0a9...1f6 skrev (4 minutter siden): Men der ser du. Det menn vil ha fra kvinner, er sex. Men det er ikke fra hvilken som helst kvinne, det er fra de yngste og beste. Er sexkjøp lovlig så får mennene dette La oss se bort ifra at denne mannen egentlig ikke representerer alle menn, og la oss si at denne fordommen du har mot menn stemmer, tror du virkelig at det er de yngste og "beste" kvinnene som havner på et regulert bordell ? 1 Lenke til kommentar
Gjest bb0a9...1f6 Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 skaftetryne32 skrev (1 minutt siden): La oss se bort ifra at denne mannen egentlig ikke representerer alle menn, og la oss si at denne fordommen du har mot menn stemmer, tror du virkelig at det er de yngste og "beste" kvinnene som havner på et regulert bordell ? Definitivt mange pene kvinner med bra kropp som selger sex ja. Er det jeg mener med beste, for det er jo utseende og kropp det handler om ikke sant. Kjøper du sex så gjør hun alt du vil også slik du ønsker, det kan jo ikke være bedre enn det? Ingen krav til deg (annet enn kanskje bruk av kondom og at du f.eks ikke skal slå) osv. Anonymous poster hash: bb0a9...1f6 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 Gjest bb0a9...1f6 skrev (1 minutt siden): for det er jo utseende og kropp det handler om ikke sant. Det er noe du tror, men det stemmer ikke for de fleste voksne menn. Det fins langt viktigere ting, at du har innbilt deg at menn er sånn får meg til lure på hva slags mannfolk du omgås med, er de fleste av dem i tenåra eller noe ? 4 1 Lenke til kommentar
Gjest bb0a9...1f6 Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 skaftetryne32 skrev (2 minutter siden): Det er noe du tror, men det stemmer ikke for de fleste voksne menn. Det fins langt viktigere ting, at du har innbilt deg at menn er sånn får meg til lure på hva slags mannfolk du omgås med, er de fleste av dem i tenåra eller noe ? Omgås ikke menn jeg. Antyder du at det bare er tenåringsgutter som bryr seg om kropp og utseende? For det stemmer jo hvertfall ikke. 😛 Anonymous poster hash: bb0a9...1f6 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 Gjest bb0a9...1f6 skrev (1 minutt siden): Omgås ikke menn jeg. Antyder du at det bare er tenåringsgutter som bryr seg om kropp og utseende? For det stemmer jo hvertfall ikke. 😛 Ja det merkes. Utseende er vel og bra, men det er andre langt viktigere kvaliteter, kommer ikke langt med godt utseende å personlighet som en tarmparasitt. Utseende er viktig i forhold til tiltrekning, men når den første attraksjonen har godt over så bør det være noe mer. Jeg begynner å lure på hvor du får dette fra, er det sånn du tenker ? Hva får deg til å tro at menn flest er en jævla parodi på seg selv og kun tenker på sex og fine kropper ? Hva slags menn er så blåst i huet ? Er du en andrew tate disippel eller noe ? 5 Lenke til kommentar
Gjest bb0a9...1f6 Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 skaftetryne32 skrev (3 minutter siden): Ja det merkes. Utseende er vel og bra, men det er andre langt viktigere kvaliteter, kommer ikke langt med godt utseende å personlighet som en tarmparasitt. Utseende er viktig i forhold til tiltrekning, men når den første attraksjonen har godt over så bør det være noe mer. Jeg begynner å lure på hvor du får dette fra, er det sånn du tenker ? Hva får deg til å tro at menn flest er en jævla parodi på seg selv og kun tenker på sex og fine kropper ? Hva slags menn er så blåst i huet ? Er du en andrew tate disippel eller noe ? Jeg syns ikke noe om Andrew Tate men menn forguder jo han og mener at han har mange gode poenger. Jeg ser bare på hva menn gjør fremfor hva de sier. De fleste menn ønsker en pen kvinne med bra kropp innenfor en viss alder, så det er jo poengløst å f.eks få en kjæreste og stifte familie når han uansett vil gruse alt for å være med bedre kvinner etter hvert som kvinnen blir for gammel. Dette ser jeg overalt, mange par som går ifra hverande, men ikke alle menn som finner ny partner, da er sexkjøp et alternativ. Da kan man forhindre at disse mennene blir ulykkelige og blir en del av selvmordsstatistikken fordi de vil jo uansett ha tilgang på sex. Hvor jeg får det fra? Forumer, biologi, egne erfaringer. Du ville blitt overrasket over hvor langt menn går bare for å få seg et ligg. Da tenker jeg det er bedre at de kan kjøpe det fremfor å lure kvinner til sengs med gode ord, falsk forelskelse osv. De later som om de er interessert i deg som person når de egentlig bare vil ha en ting, og når de får det, så stikker de. Se i tråden om tinderdating. Det er kun snakk om ligging, om å gjøre å få ligge først (sannsynligvis for å så stikke etterpå), menn snakker om sex og ligg som om det er det eneste som betyr noe. Så det er jo tydelig at det ER det eneste som betyr noe. Da med som sagt de riktige kvinnene. Hva trenger en kvinne av en mann i et forhold? Tja, en god samtalepartner, omsorg, støtte, noen å gjøre fine ting sammen med, sove sammen med, være nærme og ha det godt med. Hva trenger mannen av kvinnen? Å få tømt seg i henne så ofte som mulig. Og hun må så klart være pen å se på og noe å vise frem og være stolt av. Er en grunn til at de eldre mennene som ror i land 20 åringer blir sett opp til. Men sånn er livet.. Utgangspunktet for denne tråden var relatert til mental helse, så nå sporer vi litt av. Jeg omgås ikke menn nei og vil ikke ha noe særlig med de å gjøre personlig, men jeg syns det er trist om de sliter og har det vanskelig. Så da tenkte jeg kanskje at legalisering av sex er en mulighet. Sexsalg forsvinner jo aldri, så å legalisere det ville bare gjort det tryggere for kvinnene og bedre for mennene. Anonymous poster hash: bb0a9...1f6 Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 18. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2023 1 minute ago, Guest bb0a9...1f6 said: Hvor jeg får det fra? Forumer, biologi, egne erfaringer. Du ville blitt overrasket over hvor langt menn går bare for å få seg et ligg. Da tenker jeg det er bedre at de kan kjøpe det fremfor å lure kvinner til sengs med gode ord, falsk forelskelse osv. De later som om de er interessert i deg som person når de egentlig bare vil ha en ting, og når de får det, så stikker de. Hva trenger en kvinne av en mann i et forhold? Tja, en god samtalepartner, omsorg, støtte, noen å gjøre fine ting sammen med, sove sammen med, være nærme og ha det godt med. Hva trenger mannen av kvinnen? Å få tømt seg i henne så ofte som mulig. Og hun må så klart være pen å se på og noe å vise frem og være stolt av. Er en grunn til at de eldre mennene som ror i land 20 åringer blir sett opp til. Jeg tror også som de andre, at du har et ganske skjevt bilde av hva det innebærer å være mann. Det er bare tenåringsidioter og idioter som liker Andrew Tate Jeg annerkjenner at det tilsynelatende finnes slike menn, og at det finnes slike menn som ikke er ærlige om sine hensikter eller ønsker, om de er slike menn også fordi de er uærlige med seg selv, usikre på sin rolle og plass, og dermed griper etter etablerte status- og makt-symboler i fravær av eget innhold, er kanskje en faktor. Da tror jeg kanskje terapi har mer for seg. Du beskriver kvinner som mennesker med behov, og menn som sæd-roboter, tror du virkelig at mennesket som art er så grunnleggende ulik innad? Hvorfor er da små gutter glade i foreldrene sine, glade i omsorg, omsorgsfull selv, osv? Det er trist at du har hatt opplevelser som får deg til å beskrive -eller avskrive, menn på denne måten, jeg håper du kan finne erfaringer som forteller deg noe annet med tiden. Dette er ikke stort mer innsiktsfullt enn å høre betraktninger om muslimer, fra noen som prinsipiellt ikke omgås muslimer. Eller så er det jeg som tar feil, og lyver til meg selv om at jeg har et følelsesliv og emosjonelle behov. 5 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå