Spillredaksjonen Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 Skyblivion spikrer slippår i storslagen trailer Den massive modden som gjenskaper Oblivion i Skyrim-motoren virker svært imponerende. Les hele saken på Gamer.no» 1 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 16. januar 2023 Del Skrevet 16. januar 2023 (endret) Skal kose meg ihjel når denne modden er ferdig Endret 16. januar 2023 av Slettet-Lk8eL7iw Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 2025.... Det blir lenge å vente. Spiller Oblivion litt nå om dagen faktisk, i sin nåværende Xbox form 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 2 år er ikke lenge å vente med tanke på at Starfield kommer i år. Det er enda lenger ventetid på neste spill i elder scrolls serien, så denne modden vil nok fylle et tomrom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 (endret) Håper ikke de annonserte dette for tidlig. Folk på nettet kan bli skikkelig ekle om man kommer med slike detaljer også viser det seg at det ikke går det året likevel. Skyblivion teamet er jeg ganske imponert over. De har fått til mye på disse årene de har drevet på. Begynte slik jeg forstår det som et prosjekt hvor han som startet prosjektet ønsket å se om han kunne få kjørt landskapet i Skyrim motoren og etter det har det ballet seg på. Nå har jo vi også Morrowind å glede oss til. Jeg har faktisk gjort litt arbeid i Morrowind selv. De har folk som jobber med å klippe lydfiler og jeg jobba litt med det en liten periode. Men jeg innså etterhvert hvor mye arbeid det var og jeg følte også at jeg ikke var så flink til å høre forskjellen på verb (du må finne ut om det er sagt korrekt på og korrekt måte) osv så derfor forlot jeg prosjektet. Så er det tidkrevende og. Men vil oppfordre de av dere som er interessert i moddene om å bidra. Skyblivion teamet trenger sikkert fremdeles flere folk for forskjellige oppgaver Endret 17. januar 2023 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå