indahla Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har koblet xbox'en og pc'en sammen ved hjelp av en router. Finnes det noen mulighet for å laste over f.eks. MP3-filer til xbox'en og deretter spille de av på tv'en, eller må xbox'en da mod'es? Hvilke andre mulighet har jeg til å gjøre "gøyale ting" etter å ha koblet de to sammen? Lenke til kommentar
StiSor Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Du kan overføre musikk o.l. dersom du har music mixer eller hva det programmet til microsoft heter. Uten dette har du ingen muligheter uten å modde boksen din! Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 du kan ikke fortelle litt om hvordan du koblet den til pc.en! hvordan kabel, pris på kabel etc. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 du kan ikke fortelle litt om hvordan du koblet den til pc.en! hvordan kabel, pris på kabel etc. Dette spiller da ingen rolle i dette tilfellet... Han spør om det er mulig? Ikke hvordan han kobler det... cerveza: Enten må den moddes eller så må du kjøpe Xbox Music Mixer Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 du kan ikke fortelle litt om hvordan du koblet den til pc.en! hvordan kabel, pris på kabel etc. Dette spiller da ingen rolle i dette tilfellet... Han spør om det er mulig? Ikke hvordan han kobler det... cerveza: Enten må den moddes eller så må du kjøpe Xbox Music Mixer Jeg tror det var av nyskjerrighet at magnus skrev det forrige innlegget. Mest sannsynlig vil han nok gjøre dette selv Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 helt riktig det HeavenHell han hadde jo fått svar på det han lurte på. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 helt riktig det HeavenHell han hadde jo fått svar på det han lurte på. jeg har brukt en vanlig nettverkskabel og koblet den rett i router'n min (3com) akkurat som jeg ville gjort med en vanlig pc... Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 helt riktig det HeavenHell han hadde jo fått svar på det han lurte på. Må bare beklage... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå