Gjest 2c3a3...74a Skrevet 15. januar 2023 Del Skrevet 15. januar 2023 Vet jeg må kontakte lege og sånt men vil høre andres erfaringer. Jeg vet at det ikke finnes helsepersonell her inne. Jeg har alltid brukt å følge med på hvordan avføringen min ser ut og har lagt merke til at den har endret seg mye de siste ukene. Jeg har plutselig fått hard avføring og fargen har blitt veldig mørk. Den er ikke svart, men mer mørkebrun - vanligvis har den vært vanlig brunfarget. Nå skal det sies at kostholdet mitt alltid har vært fælt, jeg er overvektig og har aldri brydd meg om hva jeg putter i meg. De siste par månedene har jeg hatt mindre matlyst, men når jeg først spiser er det gjerne kaloririkt men vekten har gått ned litt likevel. Ikke plaget med hemoroider. Har ikke spist noe som kan farge avføringen. Noen som har erfart lignende og hva skjedde når du gikk til legen? Anonymous poster hash: 2c3a3...74a Lenke til kommentar
Gjest 2c3a3...74a Skrevet 15. januar 2023 Del Skrevet 15. januar 2023 Falsk alarm. Jeg har spist oreo kjeks daglig de siste ukene og fant nettopp ut at de faktisk kan gjøre avføringen mørkere. Så da vet alle det. En pakke oreo kjeks om dagen = nesten svart avføring. Anonymous poster hash: 2c3a3...74a Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 15. januar 2023 Del Skrevet 15. januar 2023 Gjest 2c3a3...74a skrev (12 minutter siden): Falsk alarm. Jeg har spist oreo kjeks daglig de siste ukene og fant nettopp ut at de faktisk kan gjøre avføringen mørkere. Så da vet alle det. En pakke oreo kjeks om dagen = nesten svart avføring. Anonymous poster hash: 2c3a3...74a Prøv å spise en halv kilo ferske rødbeter og se hva som kommer ut i andre enden. Da ble jeg litt nervøs før jeg kom på hva jeg hadde spist. Lenke til kommentar
Gjest 2c3a3...74a Skrevet 15. januar 2023 Del Skrevet 15. januar 2023 :utakt skrev (2 minutter siden): Prøv å spise en halv kilo ferske rødbeter og se hva som kommer ut i andre enden. Da ble jeg litt nervøs før jeg kom på hva jeg hadde spist. Hahaha Anonymous poster hash: 2c3a3...74a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå