sskog Skrevet 15. januar 2023 Del Skrevet 15. januar 2023 Hei. Jeg forsøker å sette sammen en ny gaming PC. Har i dag en pc jeg kjøpte i 2012 med GTX 670 grafikkort og i5-2500K prosessor, så det er vel på tide med en oppgradering😅 Foreløpig plan er på bildet nedenfor, med unntak av kabinettet der jeg vurderer å gå for Lian-li Lancool 216 med to 160mm vifter i front og en 140mm bak. Ser dette ut som en grei plan eller er det noe dere ville byttet ut? Det jeg er mest usikker på er hva som er den beste CPU-kjøleren i prisklassen og jeg er noe usikker på om hovedkortet er det beste valget. Setter pris på eventuelle innspill fra noen som henger bedre med på HW markedet dersom noen deler burde byttes ut🙂 Lenke til kommentar
Musefella Skrevet 15. januar 2023 Del Skrevet 15. januar 2023 (endret) Ville ha valgt dette skjermkortet isteden: https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/kampanjer/nvidia-geforce-rtx-4080/asus-geforce-rtx-4080-16gb-gaming-x-trio/1027959.19447/?utm_source=prisguide&utm_medium=cpc&utm_term=1027959%2B- MSI GeForce RTX 4080 16GB GAMING X TRIO DLSS 3&utm_campaign=prospecting_conversion_prisguide-prisjamforelse_no Samt jeg ville ha gått for et litt bedre kabinett, alla dette: https://prisguiden.no/produkt/lian-li-o11-dynamic-evo-544633 edit. ellers så ser det bra ut. Endret 15. januar 2023 av Musefella Lenke til kommentar
sskog Skrevet 17. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2023 Takk for forslag til endringer. Da var jeg ihvertfall ikke helt på villspor🙂 Da begynner jeg å kjøpe inn komponenter iløpet av de nærmeste dagene😁 Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 17. januar 2023 Del Skrevet 17. januar 2023 Ville vurdert å se på en annen kjøler etter tre runder på rad med bytte av akkurat den kjøleren med coilwhine/buzz fra pumpe på alle 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå