Kutler Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Hei! Jeg har en pc kjøpt fra Komplett i 2018, og jeg ønsker å putte en DVD- og BluRay-spiller i den. Er dette mulig? Jeg vet ikke hva maskina heter, jeg kaller den «Strix» fordi det fulgte med en del klistremerker hvor «Strix» sto skrevet. Jeg har ikke den første anelse om kabinetter og komponenter. PC-en ser ut til å ha plass til det jeg etterspør, men «coveret» i front er ett stykke plast/metall som ikke har rom for en CD å komme ut/inn. Slik ser den ut, her er fronten og med frontcoveret av (ja, jeg ser at gulvet er støvete): PC-en består av følgende komponenter: Endret 14. januar 2023 av Kutler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Kjøp deg en ekstern Blu-ray leser / brenner. https://prisguiden.no/sok?q=ekstern+blu+ray Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) For 10 år siden kjøpte jeg en ekstern DVD-brenner. Funker fremdeles med PCen og macen. Hvis du vil se bluray på TVen kjøper du vel heller en som er ment for stua. Endret 14. januar 2023 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 15. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2023 Takk for innspill. Må innrømme at jeg glemte helt at det fantes eksterne spillere. Hadde vært kjekt å få trøkt den inn i kabinettet, men det er vel ikke så enkelt. 🙂 Lenke til kommentar
Woff Skrevet 15. januar 2023 Del Skrevet 15. januar 2023 Kutler skrev (13 minutter siden): kabinettet, men det er vel ikke så enkelt. Kabinettet du har er ikke laget for utstyr i front annet enn maks 3 vifter. (Dette: https://www.phanteks.com/Eclipse-P400A.html) Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 15. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2023 A, jeg skjønner. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå