ReaveЯ Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Faen måtte komme scoring imot Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Ikke forutsigbart i det hele tatt... Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 ohhh faen steike det var et pent frispark. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Så kommer den der ut fra ingenting, det er en sånn kveld. Snytt for en klar straffe som nå sannsynligvis blir avgjørende. Jævlig surt. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Jaja, kløner det til i både denne og neste kampen på under 15 minutter. Lenke til kommentar
Patek Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Hvordan er det mulig å ikke score der, Casemiro 😵 Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Kjipt dommeren ødelegger trepoengeren Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Snikpellik skrev (3 minutter siden): Så kommer den der ut fra ingenting, det er en sånn kveld. Snytt for en klar straffe som nå sannsynligvis blir avgjørende. Jævlig surt. Spilte jo en rævdårlig kamp i dag mot et lag som er i dritdårlig form, det er ingenting å skylde på dommerne for, selv om jeg er enig i at det burde være straffe. Likevel så er dette tilbake til det gamle med rot og rør, unøyaktighet og masse surr på midten og null besluttsomhet fra midten og opp til topp. Forferdelig kamp i mine øyne. Dette er de kampene vi må dominere og punktere om vi skal være et topplag 2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) Snikpellik skrev (10 minutter siden): Så kommer den der ut fra ingenting, det er en sånn kveld. Snytt for en klar straffe som nå sannsynligvis blir avgjørende. Jævlig surt. Blir spennende å se om det blir mye snakk om den i etterkant eller om man bare gjør det når det er til vår fordel. Typisk at sånne perler skal komme i mot oss, Olise kommer vel neppe til å score frispark igjen i år.. Endret 18. januar 2023 av Mr. President™ Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 ^fmj skrev (1 time siden): Det må komme en smell snart, denne kampen krysser av mange bokser. Lotto-tallene på lørdag blir 4-6-12-14-20-24-29 9. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 (endret) bshagen skrev (9 minutter siden): Spilte jo en rævdårlig kamp i dag mot et lag som er i dritdårlig form, det er ingenting å skylde på dommerne for, selv om jeg er enig i at det burde være straffe. Likevel så er dette tilbake til det gamle med rot og rør, unøyaktighet og masse surr på midten og null besluttsomhet fra midten og opp til topp. Forferdelig kamp i mine øyne. Dette er de kampene vi må dominere og punktere om vi skal være et topplag Spiller ikke en god kamp, men så rævdårlig og forferdelig synes jeg ikke det var. Vanskelig bortekamp noen dager etter City og vi hadde ålreit nok kontroll frem til de siste 10 minuttene selv om vi ikke var på vårt beste. Kan ikke være like gode alltid, noen ganger blir det litt scrappy. Med straffe og sannsynlig opp i 0-2 i 72 minutt ville dette vært langt mer komfortabelt. Det er den punkteringen du ser etter. Hadde det vært en tvilsom situasjon ville jeg tenkt annerledes, men det er en så klar straffe hvor også en svær scoringsmulighet blir fratatt oss, så det er frustrerende at den av en eller annen grunn ikke gis. Så er det tilfeldigheter som gjør at ikke vi vinner likevel på overtid der. Spinnvill sjanse! Endret 18. januar 2023 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 ^fmj skrev (7 minutter siden): Lotto-tallene på lørdag blir 4-6-12-14-20-24-29 9. Nå må du dele med meg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 18. januar 2023 Del Skrevet 18. januar 2023 Jaja. Ble ikke tap, men fornøyd! Nå må bare spurs slå city. Så kan vi tape mot united uten store konsekvenser😂 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 Spinnvill kamp! 2-2 nå! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 Det gikk fort! for en kamp! Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 Lloris er så avleggs. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 19. januar 2023 Del Skrevet 19. januar 2023 Conte contrer med å sette inn Bissouma for Bentancour så de får mer offensiv slagkraft 🤦♂️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå