blured Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Endret 21. januar 2023 av blured Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Faktisk mindre overraskelser i 11ern til City enn United. Tenker da på at Bruno erstatter Antony på høyrekanten, og dermed går Eriksen opp som 10er, og Fred inn på midten som anker sammen med Casemiro. Og ikke minst, at Shaw spiller stopper i stedet for Martinez (småskadet?)! Endret 14. januar 2023 av blured Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Blir spennende helg detta Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 United med Shaw som stopper igjen ja. Martinez som var fantastisk før VM har bare fått én start siden han kom tilbake, og så rusten ut da. Bruno ut på kanten, Fred inn i midten. Synes Fred har sett veldig bra ut siden VM, og dette er nok en måte å hindre Bruno i å bli helt isolert. Spennende. Føler denne kampen er helt åpen, vil ikke overraske meg hverken med braktap, storseier, eller en tett og jevn kamp. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Fred har startet veldig bra, måtte det vare kampen ut. Shaw som stopper er litt spesielt og spennende valg. Han har klart seg bra der tidligere, og Martinez er rusten etter VM. Alternativene er Harry og Lindelof, og da foretrekker jeg faktisk Shaw. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Utrivelig passing fra DDG, men bra løst til slutt. Noe slikt hadde vært helt utenkelige for et år siden. Hjerte i halsen hver gang City nærmer seg 16. Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2023 Veldig glad for at vi starter med Fred på midten! Med ball er Shaw vår beste «stopper», farten hans er vel også bedre enn Lindelof og Maguire. Men mangler jo selvfølgelig rutinen i den posisjonen, og er f.eks. ikke i nærheten av like god med hodet som Maguire. Ganske oppløftende start. City mye mer forsiktige enn jeg forventet, vil vel forhindre oss i å få for mange gode overganger. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Altså fy faen så ræva av Bruno. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Freds mannsmarkering på De Bruyne er gøyal. Har fungert godt hittil. Litt for upresist på siste tredelen hittil for oss. Men jeg teller en 3-4 svært gunstige brudd høyt i banen til nå. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Ooo må score der da! Endret 14. januar 2023 av ReaveЯ Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Ikke denne kampen du må bomme på alt Rashford.. 😅 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Faen, så jævlig typisk med skade nå Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) City uten skudd på mål i tre omganger nå. Sjelden vare. Må Rashford ut en stund nå med den strekken må jeg innrømme håpet blir mindre både for kampen og sesongen. Antony inn tenker jeg. Spent på om han tar venstrekanten eller om Bruno bytter side. Endret 14. januar 2023 av Snikpellik 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Synd vi ikke får uttelling på noen av sjansene. Skaden til Rashford er helt krise, både for kampen og sesongen. Usikker på hva vi kan forvente i 2 omgang. Hadde vært fantastisk med 3 poeng, men jeg vil være fornøyd med 1 poeng også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Dessverre så surrer vi med avslutningen av angrepene. Ellers veldig, veldig fornøyd, men City kommer til å skru på og straffe oss i 2.omg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Satse på at denne går ut i 0-0. Helt perfekt det 😇 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Overraskende at Rashford fortsetter! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Ser ut som det kollektive presset avtar fra United sin side. Mulig de går tom for krefter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå