Julian R Skrevet 13. januar 2023 Del Skrevet 13. januar 2023 Kort fortalt datt ECUen ut av bilen mens jeg kjørte og bilen døde. Den ble hentet opp rett etter jeg ble dyttet av veien. ECUen datt av i sakte fart. (Vetta faen hvordan det skjedde så er like imponert som deg som leser.) Jeg fikk plugget denne inn i ledningene igjen, jeg fikk skrudd om nøkkelen og du hører at starteren går men motoren starter ikke. Virker og høres ut som at det ikke blir pumpa noe diesel i det hele tatt. Kan dette være startsperre? Uansett hva det kan være har noen noe tips til hva som kan være problemet og eventuelle løsninger? Vrakpant? Hahaha Takk for svar på forhånd. Alt hjelper! : D Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 13. januar 2023 Del Skrevet 13. januar 2023 Hvis du ble dyttet av veien og ECU datt ut kanskje det er forsikringssak? Den må kanskje programmeres til bilen på nytt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. januar 2023 Del Skrevet 13. januar 2023 Mange biler vil ikke starte hvis ECU mister kontakt med startsperre-modulen. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. januar 2023 Del Skrevet 13. januar 2023 Må kode opp nøkkel på nytt er startsperra som står på har du obd2 leser kan du lese ut feilkode Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 14. januar 2023 Del Skrevet 14. januar 2023 Høres veldig spesielt ut, men det kan jo være innvendig skade på ECU etter at den har falt ut. Lenke til kommentar
X10anT Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 Julian R skrev (På 13.1.2023 den 15.36): (Vetta Er det snakk om en Corvette? Kanskje en 1963 modell. Tror ikke den har startsperre eller ECU. Kan det ha vært noe annet som datt av? 1 Lenke til kommentar
Oter Skrevet 22. januar 2023 Del Skrevet 22. januar 2023 X10anT skrev (7 timer siden): Er det snakk om en Corvette? Kanskje en 1963 modell. Tror ikke den har startsperre eller ECU. Kan det ha vært noe annet som datt av? står da ingenting om at det er en corvette her?står jo diesel også,vetta faen,oversettes med vet da faen Lenke til kommentar
Julian R Skrevet 27. april 2023 Forfatter Del Skrevet 27. april 2023 Opelduude skrev (På 14.1.2023 den 16.52): Høres veldig spesielt ut, men det kan jo være innvendig skade på ECU etter at den har falt ut. Glemte hele diskusjonen 😂 Det var en innvendig skade på ECU. Som verksted fikk fiksa 🤩 1 Lenke til kommentar
AL123 Skrevet 27. april 2023 Del Skrevet 27. april 2023 Hjleper ofte å skrive hvilken bilmodell det er snakk om. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. april 2023 Del Skrevet 28. april 2023 Tråden er tagget med Mazda, så trolig en Mazda det er snakk om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå