kremt Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Utrolig hvordan folk lar seg påvirke. Eller skal man si ungdommer. Leste om en ny energidrikk som visstnok hadde kommet som folk stod i kø for å kjøpe. Jeg hadde aldri hørt om det og skal aldri kjøpe det som helt sikkert er noe skvip med e-stoffer. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 kremt skrev (4 minutter siden): Utrolig hvordan folk lar seg påvirke. Eller skal man si ungdommer. Leste om en ny energidrikk som visstnok hadde kommet som folk stod i kø for å kjøpe. Jeg hadde aldri hørt om det og skal aldri kjøpe det som helt sikkert er noe skvip med e-stoffer. Sånn har det alltid vært, vi var noen idioter vi også som unge 4 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 kremt skrev (7 minutter siden): Utrolig hvordan folk lar seg påvirke. Eller skal man si ungdommer. Leste om en ny energidrikk som visstnok hadde kommet som folk stod i kø for å kjøpe. Jeg hadde aldri hørt om det og skal aldri kjøpe det som helt sikkert er noe skvip med e-stoffer. Fikk smake det. Spytta det nesten ut igjen. Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 7 minutes ago, kremt said: Utrolig hvordan folk lar seg påvirke. Eller skal man si ungdommer. Leste om en ny energidrikk som visstnok hadde kommet som folk stod i kø for å kjøpe. Jeg hadde aldri hørt om det og skal aldri kjøpe det som helt sikkert er noe skvip med e-stoffer. Logan 'krypto-scam' Paul og KSI sin Prime energy/hydration - som forøvrig også er en slags form for scam (Prime Scammaz) 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Prime er helt latterlig søtt. Prøvde noen sist jeg var i USA da en ikke blir ranet der borte når en kjøper. Også prøvde jeg en blå nå når de kom til Norge med vanlige priser. Det blir alt for søtt for min del, så fatter ikke hvordan dette skal være en hydration drink. Mer som flytende snop. Men nok om prime:p Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 RRhoads skrev (1 time siden): Fikk smake det. Spytta det nesten ut igjen. Men du svelget? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 bshagen skrev (2 minutter siden): Men du svelget? Ja😅 Var inne på et kjøpesenter. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 LurkerRundtAvogTil skrev (21 timer siden): Holstad har nå tatt over TikTok. Jossi og Holstad på tur. Han utnytter de svakeste på TikTok for egen vinning vedrørende Trendit. Lager drama i hytt og gevær for oppmerksomhet. Salvesen. skrev (1 time siden): Det er faktisk helt sykt Hva er det han gjør, rent spesifikt? Jeg er en av de få som ikke har TikTok så jeg aner ikke hva som foregår der. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 RRhoads skrev (3 minutter siden): Ja😅 Var inne på et kjøpesenter. Exobishionist Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Comma Chameleon skrev (19 minutter siden): Hva er det han gjør, rent spesifikt? Jeg er en av de få som ikke har TikTok så jeg aner ikke hva som foregår der. Han drar med seg en del av de trygdede TikTok 'stjernene' for å få flere seere til trendit auksjonene. Vanskelig å forklare, må nesten bare sees. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Comma Chameleon skrev (1 time siden): Hva er det han gjør, rent spesifikt? Jeg er en av de få som ikke har TikTok så jeg aner ikke hva som foregår der. Han tar med seg de minst begavede i samfunnet på live slik at han skal virke som en "good guy", ganske trist men fortsatt ganske underholdene dessverre. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. juli 2023 Del Skrevet 14. juli 2023 Salvesen. skrev (1 time siden): Han drar med seg en del av de trygdede TikTok 'stjernene' for å få flere seere til trendit auksjonene. Vanskelig å forklare, må nesten bare sees. Har du hørt om Michael Jordan? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. juli 2023 Del Skrevet 15. juli 2023 bshagen skrev (6 timer siden): Har du hørt om Michael Jordan? Ja, men kan ikke si jeg tar referansen:p Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 15. juli 2023 Del Skrevet 15. juli 2023 Hvordan kan det være lov og drive en slik mafiabedrift? 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. juli 2023 Del Skrevet 15. juli 2023 Salvesen. skrev (17 timer siden): Ja, men kan ikke si jeg tar referansen:p Nike. Se på omsettingen til Nike før og etter Jordan. Folk går bananas etter skoene hans, gjort i tiår. Så fenomenet er ikke nytt Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 15. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2023 bshagen skrev (48 minutter siden): Nike. Se på omsettingen til Nike før og etter Jordan. Folk går bananas etter skoene hans, gjort i tiår. Så fenomenet er ikke nytt Men Nike er jo en bra merkevare, kan ikke sammenlignes med billig rælet til Holstad. 1 Lenke til kommentar
Letti Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 Noen som har web-linker til video som viser Holstad i aksjon på Tiktok? Lenke til kommentar
Atib Azzad Skrevet 16. juli 2023 Del Skrevet 16. juli 2023 13 hours ago, Dragonlove said: Men Nike er jo en bra merkevare, kan ikke sammenlignes med billig rælet til Holstad. Nike har forbedret seg noe etter presset som fulgte da det ble gjort kjent hvordan de utstrakt benyttet seg av pseudo-slaveri, men jeg ville kanskje ventet med å omtale dem som bra til de var mer åpne om produksjonsforholdene og lot være å lyve om hvor bærekraftige de faktisk er. En så stor merkevare som Nike har anledning til å skape endring når det kommer til utnytting av arbeidere, men de viser seg stadig til å være villige til å profittere på andres lidelse. Men ja, jeg vil ikke si meg enig i at de er en bra merkevare dersom det innebærer at man behandler arbeiderne sine i henhold til hvordan man selv ønsker seg behandlet. 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 16. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2023 Atib Azzad skrev (7 timer siden): Nike har forbedret seg noe etter presset som fulgte da det ble gjort kjent hvordan de utstrakt benyttet seg av pseudo-slaveri, men jeg ville kanskje ventet med å omtale dem som bra til de var mer åpne om produksjonsforholdene og lot være å lyve om hvor bærekraftige de faktisk er. En så stor merkevare som Nike har anledning til å skape endring når det kommer til utnytting av arbeidere, men de viser seg stadig til å være villige til å profittere på andres lidelse. Men ja, jeg vil ikke si meg enig i at de er en bra merkevare dersom det innebærer at man behandler arbeiderne sine i henhold til hvordan man selv ønsker seg behandlet. Jeg mente egentlig at de har brukbare sko. Lenke til kommentar
Tristogleit Skrevet 27. august 2023 Del Skrevet 27. august 2023 Nå kan det kanskje se ut til at det ender med konsekvenser for Holstad. Kan han ikke lengre vri seg unna med at det er alle andre sin feil at han har havnet der han er nå. Var nettroll og media som fikk SC konkurs iflg Thomas Svindlestad. https://www.dn.no/jus/stayclassy/konkurs/jus/stayclassy-bostyrer-foreslar-konkurskarantene-for-thomas-holstad/2-1-1506173 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå