sedsberg Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Klart det! De selger jo ikke ekte Holstad på Alibaba. 😛 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 sedsberg skrev (26 minutter siden): Klart det! De selger jo ikke ekte Holstad på Alibaba. 😛 Haha det er passe drøyt å påstå at kineserne eller hvor det kommer fra prøver å kopiere merkevaren Holstad og keegasus😂 Gleder meg mest til episode to av Luksusfellen med Holstad jeg da. Ryktes at leiligheten går på tvangssalg... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2023 sedsberg skrev (1 time siden): Unge? De elsker jo influensere og alt det der. Desverre så er dagens ungdommer som en saueflokk, vi var nok litt sånn vi også når vi var ungdommer på 90 tallet, men jeg føler det egentlig bare blir mer og mer ekstremt. 1 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Det er jo utrolig mye reklame den butikken får her i tråden da ... Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 tingo skrev (2 minutter siden): Det er jo utrolig mye reklame den butikken får her i tråden da ... Ja kjempe reklame når en finner produktene deres til 1/1000 av prisen 😂 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 8. desember 2023 Del Skrevet 8. desember 2023 Salvesen. skrev (5 timer siden): Ja kjempe reklame når en finner produktene deres til 1/1000 av prisen 😂 Du kritiserte meg for å reklamere for siden tidligere i denne tråden, fordi jeg nedsnakket et produkt de hadde. Akkurat som du og en hel rekke andre gjør akkurat nå 😉 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. desember 2023 Del Skrevet 9. desember 2023 Markiii skrev (På 7.12.2023 den 12:54 PM): Har det noe å si hvis det er billig Kina-ræl solgt for en dyr penge? Ja? Jeg tenker vi kan kritisere Holstad for mye (veldig mye faktisk) men å påstå at han lyver når han sier han ikke driver med dropshipping, om han ikke gjør det, er ikke en av disse tingene. I tillegg har ikke dropshipping noe med kvalitet å gjøre. Det er bare snakk om logistikken. Det finnes andre nettbutikker som faktisk driver med dropshipping som og selger kvalitet. Men de er i mindretall. 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Ryktes om at trendit nå også er konk 😅 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar 1 hour ago, Salvesen. said: Ryktes om at trendit nå også er konk 😅 Hva skal den nye butikken hete tro? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar sedsberg skrev (23 minutter siden): Hva skal den nye butikken hete tro? Svindel AS? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Syns det er rart at Holstad ikke har blitt siktet enda av økokrim for konkurskriminalitet slik garderobe mannen er. https://www.finansavisen.no/handel/2023/05/26/8011414/okokrim-erik-bockmann-i-garderobe-mannen-tiltalt-for-konkurskriminalitet 1 Lenke til kommentar
DukeNukem3d Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar (endret) Trendit candy. Godteri fra utlandet. Han er litt sent ute med konseptet.. slike butikker og nettbuikker har jeg da sett fra før av. Så neppe noen suksess. Endret 1. februar av DukeNukem3d Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar DukeNukem3d skrev (2 minutter siden): Trendit candy. Godteri fra utlandet. Han er litt sent ute med konseptet.. slike butikker og nettbuikker har jeg da sett fra før av. Så neppe noen suksess. Det var nok siste kjangse for selskapet og de kastet seg over noe som de trodde fortsatt var en trend men resten av pengene gikk vell inn i varelageret der og veltet skuta. Ser de "reklamerer" med at de skal gjennåpne i midten av måneden. Tviler på det. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar Salvesen. skrev (35 minutter siden): Svindel AS? Med daglig leder Sverre Vindler Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar 1 hour ago, Salvesen. said: Det var nok siste kjangse for selskapet og de kastet seg over noe som de trodde fortsatt var en trend men resten av pengene gikk vell inn i varelageret der og veltet skuta. Ser de "reklamerer" med at de skal gjennåpne i midten av måneden. Tviler på det. De har bommet "litt" på årstallet da, sånn for å være sikker på at ingen kan ta de på det om de ikke åpner i midten av februar. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. februar Del Skrevet 1. februar (endret) horrorr skrev (7 minutter siden): De har bommet "litt" på årstallet da, sånn for å være sikker på at ingen kan ta de på det om de ikke åpner i midten av februar. haha den så jeg ikke. Utrolig 😛 Holstad lagde den vell i fylla 🤣 Endret 1. februar av Salvesen. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 15. februar Forfatter Del Skrevet 15. februar Salvesen. skrev (39 minutter siden): Og vipps så var de back😅 Ja, her er det bare å hive seg over en "Candy mystery box" Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Dragonlove skrev (13 timer siden): Ja, her er det bare å hive seg over en "Candy mystery box" Nesten alle kommentarene som rullet inn var fra folk som ikke hadde mottatt varene sine så tviler på at det er mye salg 😂 Lenke til kommentar
Letti Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar (endret) Dette har jeg sett frem til, endelig er det igjen mulig å kjøpe trendy fashion med Holstad™ logo. Eller hva med en mystery pall med godteri til 15000. Han pakker LIVE på TikTok, fyren er jo genial. 👍 Endret 17. februar av Letti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå