Gå til innhold

divx og direct connect ?

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på hvordan det er når jeg laster ned noe fra direct connect...f.eks en film, samme fil eller film har jo veldig ofte forskjellige navn. Hvis jeg da kun får ned noe av filen hos enn og vil "resume" nedlasting hos en annen, kan jeg bytte navn på fila i recivedfiles slik at den passer med det nye navnet ? Skjønner noen hva jeg mener ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hello.

Gjør som jeg gjør.

Lagre en txt fil med fil størelse der du lagrer filmen.Da glemmer du ikke fil størelsen på filmen heller.

Det skal VELDIG mye til for at to forskjellige rippere får lik filstørelse :smile:

Resume fungerer helt fint.

Mio

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-09 17:30, erot71 skrev:

Hei, lurte på hvordan det er når jeg laster ned noe fra direct connect...f.eks en film, samme fil eller film har jo veldig ofte forskjellige navn. Hvis jeg da kun får ned noe av filen hos enn og vil "resume" nedlasting hos en annen, kan jeg bytte navn på fila i recivedfiles slik at den passer med det nye navnet ? Skjønner noen hva jeg mener ?

Ja, du kan skifte navn og fortsette nedlastingen til en annen bruker såfremt *.avi-filen er av eksakt samme størrelse, det siste er ekstremt viktig. Dette har jeg gjort mange ganger selv når jeg har lastet ned Star Trek episoder på Star Trek hub'en(DS67). Der skjer det relativt ofte at samme episode (med samme filstørrelse) er navngitt på flere forskjellig måter. Så når nedlastingen ikke blir fullført hos en bruker så skifter jeg filens navn slik at den samsvarer med en annens bruker filnavn for den samme episoden, og så laster jeg filen ned.

Lykke til.

tommelomsk

tommelomsk

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-10 20:11, bertie skrev:

Så f.eks. å filme et tre med en hakkespett oppi, lagre den som mpg og share den via direct connect er ulovlig?

bertie

støtter bertie 100% der ja! mange fugletittere som deler hakkespett filmer på DC.. men dessverre er det svært sjelden flere har samme hakkespett film som deg, så det er vanskelig å finne noen å resumee fra.. dessverre! det _eneste_ tvilsomme i berties innlegg, var vel at han nevnte filformatet mpg, og topicen her var vel ang divx??

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Nå er det på an igjenn.. Akkurat som om alle filmer er ulovlige.... som Caveman egenlig sier sier..

Her er noen eksempler på noen FILMER du finner på DC:

1. Filmsnutter (teasere på spill og filmer)

2. "Hakkespetter" som bertie så fint sier (private filer som folk med overlegg deler)

3. Egene filmer som du kansje har på DVD, men er for lat til å "rippe" selv

I følge norsk lov og vanlig folkevett er det ingenting ulovlig med dette.

Hvorfor må enkelte folk på dette forumet male fanden på veggen bare noen nevner "file sharing" eller cd kopier?

Lenke til kommentar

hmm.. såklart det er mye lovlig på dc, men d er vel ikke så mange som tenker over om de har DVD-en / cden de driver å laster ned? jeg ville ikke det.. hva skal du med en divx, som du har på dvd? ja har hørt sikkerhetskopi før, men det er litt tvilsomt synes jeg..

jeg skal ikke si fyfy til folk som laster ned ulovlig, får vel passe på meg selv først, men poenget er at det i realiteten vel ikke er noen vits å si at det foregår mye lovlig på dc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...