Medrakil Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har en AOpen CD-brenner, 48x12x50x et eller annet. Skal prøve å finne eksakt modell etterpå, hvis det er av relevans. I det siste har denne oppført seg skikkelig merkelig, når jeg setter inn en CD skjer det ingenting, den blir ikke gjenkjent, og dukker ikke opp i Min Datamaskin. (Stasjonen er der, men den står som om den var tom). Det går heller ikke å brenne noe, selvfølgelig, da den ikke vil erkjenne at den har en CD i seg. Har prøvd å la en sånn rense-CD med børster på stå og spinne inni der, men det hjalp ikke. Noen som har noen forslag til noe jeg kan gjøre for å få fikset den? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Trykkluft på boks, skru opp, spraye linse, sette sammen. Lenke til kommentar
knokle_85 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 prøv også å oppdatere firmware, driverene til ata kontrollerene (hvis du har 2k eller tidligere versjoner. har du xp kan du glemme dette.) og aspi layeret.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Har XP. Hvordan oppgraderer jeg firmware og aspi layeret da? Og er det egentlig spes. lurt og skru spilleren fra hverandre? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Kjørte ForceASPI, men det ser ikke ut til å hjelpe. Windows klarer å se at det er en CDRW stasjon der, men erkjenne at det er en skive i den det vil den ikke. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tror jeg har samme problemet, men det virker som om det er litt tilbakevendende...av og til vil den reagere, av og til ikke. Har også en AOpen-brenner, 52x24x52x her! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Noen idé om hva det er du gjør for noe de gangene den virker? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 har samme syntomer på min brenner, maskinen låser seg når jeg i det hele tatt har en cd i brenneren.. det samme skjer når jeg prøver å brenne... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Ser ut til at mange sliter med sånne problemer... Men er det ingen her som har hatt et slikt problem, og løst det? EDIT: Oppdaterte forresten firmware nå, det hjalp ikke stort... Endret 14. januar 2004 av Medrakil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå