faze Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 jeg er på jakt etter et kamera med rundt 3mp. hva burde jeg velge. har sett litt på HP Photosmart 735. er dette et brukbart kamera? jeg skal kanskje ut å fly til helgen. fly via Heathrow. er det noe å spare ved å kjøpe kamera der? Lenke til kommentar
raysv Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Virklig forklarende overskrift du har brukt på denne tråden. Spørsmålet du kommer med er helt umulig å svare på uten at du sier litt om hva du skal bruke det til og hva slags preferanser du har. Stor forskjell på 3mp kamraer Lenke til kommentar
faze Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 jeg skal ha et kamera jeg kan ha med meg på jobben. er mye ute og reiser ifm jobben. kamraet må ikke koste over 3000kr og helst ha 3mp bør ikke være for stort heller. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg skal ha et kamera jeg kan ha med meg på jobben. er mye ute og reiser ifm jobben.kamraet må ikke koste over 3000kr og helst ha 3mp bør ikke være for stort heller. Sjekk ut Nikon 3100, Sony DSC-P72, Canon A70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå