Gå til innhold

Hardware som påvirker Battleye, Noen hørt om det før?

Anbefalte innlegg

Jeg har siden PUBG kom ut spilt det ganske jevnlig med en gruppe venner, Men siste tiden (året) har jeg stadig vekk fått en error "Battle eye bad service version", se vedlagt bilde. (Tallene i bilde varierer ofte)

Ting som har blitt gjort

• Full formatering av pc
  • Full reinstall av PUBG (flere ganger)
  • Full reinstall av Battleye
  • Satt battleye tjenesten til å restarte ved error i windows
  • Prøvd mange forslag jeg har funnet på nett

Feilen får jeg selv på en ny bruker i PUBG, Jeg har også formatert pc og kun innstalert PUBG uten noe andre programmer annet enn nødvendig for å kjøre spillet, fikk fortsatt feilen.

Jeg får ikke feilen om jeg bruker min bærbare pc, samme bruker, samme nett, ingen feil. 

Så hva i huleste kan forårsake feilen dere ser på vedlagt bilde når ikke engang en 100% clean windows install med KUN pubg installert får dette til og fungere? 

Jeg kan riktig nok få inn en og annen runde i spillet før feilen dukker opp, da må jeg restarte steam og fyre det opp på nytt, så fungerer det kanskje en runde eller to igjen, men ikke alltid. 

PUBG support klarte ikke og løse problemet, Heller ikke Battleye support. Skjønner ikke hva det kan være.

Specs

Spoiler

CPU & GPU: AMD Ryzen 9 5950X - GeForce RTX 2080 Ti

Motherboard & RAM
MSI MPG B550 GAMING PLUS
Corsair Vengeance PRO DDR4 3600MHz 32GB

Det virker jo som om det er hardware som forårsaker dette da det fungerer på min bærbare data via samme nett, med samme tastatur, mus og skjerm tilkoblet. Rare greier.

maxresdefault.jpg

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...