DJViking Skrevet 3. september Del Skrevet 3. september mandela skrev (15 minutter siden): Altså bare slå av i innstillingene, se eksemplet under: Veldig bra. Har du lagt til disse eSIM selv eller via en App som Airalo? https://www.airalo.com/ Vurderer om jeg skal gå via Airalo og kjøpe eSIM, eller vente til jeg lander på flyplassen og kjøper der. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 3. september Del Skrevet 3. september DJViking skrev (45 minutter siden): Veldig bra. Har du lagt til disse eSIM selv eller via en App som Airalo? https://www.airalo.com/ Vurderer om jeg skal gå via Airalo og kjøpe eSIM, eller vente til jeg lander på flyplassen og kjøper der. Direkte i denne menyen ved å scanne en QR kode. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 3. september Del Skrevet 3. september mandela skrev (3 timer siden): Direkte i denne menyen ved å scanne en QR kode. Laste ned Airalo nå, og legg til eSim der du kommer, om det er wifi der du kommer. Vis ikke wifi, ta det nå Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 3. september Del Skrevet 3. september ray001 skrev (28 minutter siden): Laste ned Airalo nå, og legg til eSim der du kommer, om det er wifi der du kommer. Vis ikke wifi, ta det nå Er Seoul Sør-Korea Gjennom Airalo kan man kjøpe eSIM fra LG U+. På flyplassen der kan man kjøpe eSIM fra andre operatører også (SK Telekom, Korea Telekom). Fant nevnt at SKT hadde det beste nettet i Korea, og tilbyr 5G (LG U+ får man 4G). Lenke til kommentar
MisteRolf Skrevet 9. september Del Skrevet 9. september Skjermen på Galaxy S24U ser ut til å ha en slags coating som får "usynlige" bruksmerker. Når jeg ser rett på skjermen, ser den helt fin ut - ingen merker/riper - men når telefonen er skrudd av og jeg vinkler den litt, ser jeg flere "striper" - men de blir altså borte når jeg holder/ser på telefonen slik den vanligvis brukes. Er det noen som har noen ide om det er mulig å fjerne de "usynlige" merkene - andre som har sett det samme ? For ordens skyld - praktisk betyr det ingen verdens ting ved vanlig telefon-bruk, men det er litt irriterende... Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september (endret) Programvareoppdatering ute nå med laaang release notes-tekst om Galaxy AI-funksjoner. Endret 16. september av lysbryter 1 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Er det andre som har dette problemet? Etter en kort stund så forsvinner Hey Google funksjonen, og må skrues på igjen. Skjer nok ca 4x i mnd. Samme med varselet(tallet på iconet) en har, som viser nye meldinger / mailer. Hva må man gjøre for at det skal stå på hele tiden? Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. september Forfatter Del Skrevet 19. september ray001 skrev (21 minutter siden): Er det andre som har dette problemet? Etter en kort stund så forsvinner Hey Google funksjonen, og må skrues på igjen. Skjer nok ca 4x i mnd. Samme med varselet(tallet på iconet) en har, som viser nye meldinger / mailer. Hva må man gjøre for at det skal stå på hele tiden? Jeg har det problemet med hey Google funksjonen også, men det observerer at om jeg ignorerer at det ikke virker så kan det virke igjen dagen etter uten at jeg gjør noe. Har du forsøkt å bare la den stå og se om det kommer i gang igjen selv? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september minim skrev (56 minutter siden): Jeg har det problemet med hey Google funksjonen også, men det observerer at om jeg ignorerer at det ikke virker så kan det virke igjen dagen etter uten at jeg gjør noe. Har du forsøkt å bare la den stå og se om det kommer i gang igjen selv? Tja, det har ikke jeg opplevd. Men har sikkert ikke testet "lenge nok"? Lenke til kommentar
minim Skrevet 19. september Forfatter Del Skrevet 19. september ray001 skrev (3 timer siden): Tja, det har ikke jeg opplevd. Men har sikkert ikke testet "lenge nok"? Hos meg virker det gjerne igjen senere samme dag eller neste dag. Jækla irriterende så om du finner en løsning må du si i fra. Assistenten virker veldig bra når den svarer Lenke til kommentar
Trene Arnholdt Skrevet 19. september Del Skrevet 19. september Hva med circle to search? Noen som fortsatt har dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå