Spillredaksjonen Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 The Last of Us-TV-serien endrer på hvordan viruset sprer seg Slyngtråder i stedet for sporer. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Så lenge estetikken er mer eller mindre den samme så ser jeg ikke for meg at det skal være noe problem. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 (endret) Bruker ikke den ekte sykdomen Cortisept eller hva den hetet sporer? Når maure blir innfisert så klatrer de så høyt de kommer, så biter den seg fast, soppen vokser ut av hjernen og spyr sporer så langt de kommer. En hel tue kan fort bli infisert. Men det betyr ikke at alle maur i verden blir smittet av den grunn, langt i fra. Så her kommer produsentene med unskyldninger for at skuspillerene tidvis skal slippe å skjule ansiktet. Litt teit med tanke på hva han gjør i Mandalorin 😅 Endret 10. januar 2023 av GrinderX9 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 11. januar 2023 Del Skrevet 11. januar 2023 De sa de ikke skulle endre på noe... Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 11. januar 2023 Del Skrevet 11. januar 2023 GrinderX9 skrev: Bruker ikke den ekte sykdomen Cortisept eller hva den hetet sporer? Når maure blir innfisert så klatrer de så høyt de kommer, så biter den seg fast, soppen vokser ut av hjernen og spyr sporer så langt de kommer. En hel tue kan fort bli infisert. Men det betyr ikke at alle maur i verden blir smittet av den grunn, langt i fra. Så her kommer produsentene med unskyldninger for at skuspillerene tidvis skal slippe å skjule ansiktet. Litt teit med tanke på hva han gjør i Mandalorin 😅 Vil da si det er litt forskjell når det er en del av mandalorian creed å ikke ta av hjelmen. Kontra skuespillere du skal se ansiktsutrykkene på i en drama/spenningsserie. Så hadde de visst masse concept art som også var med "tendrils". Så lenge det kan bidra til at serien er bedre så bryr ikke jeg meg for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå