Gå til innhold

Hvor kjøper man våtslipepapir?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
personlig synes jeg alt over 1200 er overkill. Avslutter heller med en runde Autosol.

 

Edit: sorry, så ikke at det var for laker ing du skulle ha. Da er i hvertfall over 1200 overkill!

Det er da ikke overkill å bruke 2000 på lakk?? Det blir jo mye mindre slit desto finere papir man bruker før man bruker slipepasta og voks.

 

Fant selv ikke noe mer enn 1200 her borte(uten å undersøke så vanvittig mye). Så jeg måtte kjøpe med noen da jeg var i det store utlandet. Der fant jeg lett finhetsgrader opp til 2000.

 

Ellers har de som nevnt 2000 papir hos 3dfxcool, men det hadde jo også vært greit om de hadde en mellomting også.

3dfxcool

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Prøv på bilverksteder eller lignende steder! Jeg fant papir med finhetsgrader opp til 2000 til en billig penge hos et bilverksted/rekvisitaforhandler sist jeg kjøpte. Det en stund siden, så jeg husker desverre ikke hvor det var.. :blush: Prøv et sånt sted, så finner du nok noe!

Lenke til kommentar

Når jeg kjøpte våtslipepapir hos et av de lokale bilverkstedene så fikk jeg et 800 og 1200 for 30 krone eller nåkka sånnt, då va de på 30x30cm. Så veit egentlig ikke kor dyre de kan være på jernia, ikke mer enn 50-60 ellers så er det litt mye i forholde til det jeg får det førr.

Lenke til kommentar
Var på Bildeler A/S (noe alla biltema) i Tromsø og der koster det 7kr for ca.20*30cm uansett finhetsgrad. Like greit, siden jeg har brukt minst 2 om dagen.

Var fåkatisk noen som spurte om det var billig for et 1200 papir i størrelse 35x35 for 40 kroner, men det var vell dyrt.... Tok vell litt hardt i prisen jeg anslo, men har vært bortig slike priser! Hadde vell vært ruinert hvis jeg hadde benyttet meg av papiret i denne butikken. Det kan ikke være for dyrt for papir. Var for å skjekke etter papir og da hadde den lokale båt utstyrbutikken gradene 150-800 pg det kosta ca. 15 krone så kjøp i sett med flere grader da er dem som oftest billigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...