R_J Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 Hei! Frontlykten har gått på høyre side av min Toyota Yaris hybrid 2014- modell. Jeg vil gjerne forsøke å bytte pæra selv, men sliter med å finne instrukser på nett for hvordan jeg skal gå frem på akkurat min bil... Noen som kan være behjelpelige her? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 9. januar 2023 Del Skrevet 9. januar 2023 R_J skrev (7 minutter siden): Hei! Frontlykten har gått på høyre side av min Toyota Yaris hybrid 2014- modell. Jeg vil gjerne forsøke å bytte pæra selv, men sliter med å finne instrukser på nett for hvordan jeg skal gå frem på akkurat min bil... Noen som kan være behjelpelige her? Du skal mest sannsynligvis vri av lokket så kommer du til pæra Lenke til kommentar
Tormod N Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Hei ! Bare pass på når du setter inn en ny pære at den kommer inn i riktig spor. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Og ikke ta på pæreglasset med fingrene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå