Heljar75 Skrevet 8. januar 2023 Del Skrevet 8. januar 2023 For noen år siden kjøpte jeg meg en Huawei P30 Pro. Skal innrømme at jeg ikke bruker mobilen mye til snakking mest SMS, Messenger og lignende. Mulig problemet har vært en stund uten at jeg visste det. For er par dager siden skulle ringe til faren min og i starten på samtalen hørte han ingen ting. Etter å ha sjekket litt mot hans mobil og andres mobil har vi funnet ut at de første 10 sekundene av en samtale så er det ingenting på min ende som kan høres. Jeg slo av funksjonen for å ringe med Wi-fi, men det hjalp ikke. Noen som har vært borti lignende problem på denne modellen eller andre og funnet en løsning? Lenke til kommentar
TomOslo Skrevet 23. desember 2023 Del Skrevet 23. desember 2023 Sitat Huavei p 30 pro Jeg har samme problem. Jeg tror det er fordi man har på skjerm-beskytter.. Problemet mitt kom etter skjermbytte og de satt på en skjermbeskytter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. desember 2023 Del Skrevet 24. desember 2023 Heljar75 skrev (På 8.1.2023 den 9:32 AM): Jeg slo av funksjonen for å ringe med Wi-fi, men det hjalp ikke. Prøv å slå av VoLTE også (ev. Voice over 4G) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå