Spillredaksjonen Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 Half-Life 2 bruker et bilde av et ekte lik Fans avslørte at spillet brukte medisinsk bilde som tekstur. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. januar 2023 Del Skrevet 13. januar 2023 (endret) Oi det kom litt overaskende på og jeg tror nok ikke Valve trodde dette ville bli avslørt. Dette er nok en godt skjult hemmelighet og muligens en god del av de som jobbet på spillet ikke viste om dette? Litt morsomt når man snakker om ting som ikke ble en del av spillet forøvrig. To av bildene i denne artikkelen det første og tredje (ikke toppbildet) er faktisk bilder som ble tatt før de siste teksturene ble implementert. Det siste bildet er også fra den lekkede betaen. Jeg lurer fært på hvordan spillet hadde sett ut dersom ikke betaen ble lekket. Ville det vært helt det samme eller hadde de før betaen ble lekket bestemt seg for å gå for en mer "lysere" tone? Kan forøvrig tenke meg at Valve etter at dette ble kjent kanskje velger å fjerne denne teksturen fra spillet. Ville forøvrig kanskje oppfordret om å ikke nevne stedet hvor denne diskusjonen ble holdt på.. Vil på det sterkeste anbefale å ikke gå inn på den subredditen.. Det er mye jævelig der inne. Endret 13. januar 2023 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå