Planiar Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har Abic IC7 hk og waterchill kit i pc'en min. Når jeg fikk waterchill monterte jeg alt, også NB blokken. Siden den må "ghetto"festes, så ville jeg ha meg en oppussing i kabinettet. Det bestod i å ta vekk gpu blokk og NB blokk (du kan vel spørre meg om hva jeg skulle med fullt kit... sigh...) Vel, jeg tok vekk det jeg skulle ta vekk og monterte sakene igjen (Legg merke til at det bestod i å sette på NB viften igjen), og prøvde å boote opp. Det som skjer er at hvis jeg ikke har diskett i, så kommer det opp BIOS Boot Block v1.0 på skjermen, i tillegg til at den kan ikke lese drive a media. Slår av pc'en og lar den stå av en stund og booter opp med en boot disc og det kommer "Couldn't find awdflash.exe, please insert disc and hit enter". Lastet ned seneste BIOS (IC719.EXE) klikket den og kopierte de 5 filene (abitfae, runme, awdflash, ic719.bin, ic719.txt) over på boot disken min. Booter opp igjen, den går inn i awardflash og rebooter før jeg får sett noe, etter reboot går den inn igjen i awardflash og finner ic719.bin, i status "vinduet" står det "Please wait!" og blinker. Det blinket i ALTFOR lang stund før noe skjedde, så jeg fant ut at det ikke funker og slo av pc'en. Er det noen som kunne hjelpet meg? Som har vært borti lignende problem? Kan det være en garanti sak om jeg sier at det bare skjedde etter at jeg hadde vært på 1 ukes ferie i Uddevalla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå