Disco Stu Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 Noen som vet hvor jeg kan få tak i Wire til utkaster Toro Powermax i Oslo-området? Min røyk forleden, og må repareres/skiftes. Det eneste jeg fant var denne, men 1500,- virker veldig dyrt for en wire? Lenke til kommentar
RJohannesen Skrevet 8. januar 2023 Del Skrevet 8. januar 2023 Til den prisen ville jeg heller kjøpt bremsevaier på biltema og tilpasset. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 8. januar 2023 Del Skrevet 8. januar 2023 Om du kan bør du gjøre som @RJohannesen sier .. Jeg opplevde samme dritproblemet i fjor høst, da jeg måtte bytte vaier på en Biltema-freser. Nye vaiere viste seg å koste altfor mye mer enn de burde. Attpåtil tåler de ikke mye juling eller korrosjon. Så jeg kjøpte noen meter med vanlig vaier, samt 4 stk. vaierlåser. Fjærkrokene brukte jeg opp igjen. Kanskje ikke en veldig elegant løsning, men det ble i hvertfall veldig mye mer solid. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Vet ikke om denne passer VAIER UTKASTER - Norlett Service AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå