AMD_Bruker Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei Bestilte noen varer hos PSdata på lørdag, og har ikke mottatt noen ordrebekreftelse ennå. Har de ferie for tiden ?? Pleier jo å være raske .... Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Send dem en e-post eller ring å hør om de har mottat bestillingen din, kan jo hende det var en feil el. på siden demmes da du bestillte. PSdata er et ganske solid selskap, så jeg trur ikke de har "tatt ferie" Lykke til! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kanskje de ikke har varen inne! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Pussig jeg bestilte kl 14 i dag og varene er pakket og på tur ut. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bestilte varer forrige onsdag (ettermiddag) og de var på postkontoret på fredag morgen. Sikkert noe varer som ikke er inne eller noe. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Er du sikker på at de har fått bestillingen din ? Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Pussig jeg bestilte kl 14 i dag og varene er pakket og på tur ut. Du bestiller jo noe hele tiden Snekkern'n. :-) Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg bestilte to timer før Snekker'n og min ble også pakket og sendt i dag. Lenke til kommentar
delling81 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kommer ann på hva du bestiller. Tror at dersom leverandøren somler, altså ikke deres feil, så ser det ut som de ikke gjør noe med orderen. Jeg hadde det problemet med mpx, da samsung sin leverandør i Norge tullet. Ringte og snakket med dem, da ordnet det seg. Kan seff også hende de venter på en del som de gikk tom for... Så det er lurt å spandere noen minutter i telefonen, det ordner som regel ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå