Spillredaksjonen Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 PlayStation 5 får sin egen kontroller for funksjonshemmede Project Leonardo-kontrolleren kan tilpasses etter ønske og behov. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
0laf Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 (endret) Fun fact : Nintendo kom med en kontroller hvor man ikke behøvde å benytte hendene i det hele tatt ... i 1989 ! Endret 5. januar 2023 av 0laf 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-F4GxcFLrtu Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 Spørsmålet er om den er ergonomisk og funksjonell? Spesielt for actionspill, spill med raskt tempo eller spill som krever presisjon og timing Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 (endret) Nei, spørsmålet er om den er utformet på en måte som lar funksjonshemmede spille. Xbox sin kontroller er en kontroller i seg selv, men hovedstyrken er at den har porter for å koble til kablet utstyr for hver funksjon spesielt tilpasset den enkeltes funksjonshemming, også 3. part. Endret 5. januar 2023 av Serpentbane 8 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 5. januar 2023 Del Skrevet 5. januar 2023 Meget bra, men dette burde vært på plass for lenge siden sånn egentlig. 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 dette gleder meg så inmari! fikk et hjerneslag for tre år siden og er lammet i vestre side av kroppen som har gjort konsollspilling mer utfordrende enn før glad for at også sony tar denne gruppen gamere mer på alvor nå (sammen med Ragnarøk sine 70 aksessability funksjoner som gir meg trua på at jeg kan få oppleve dette spillet når jeg har råd til en ps5 1 Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 6. januar 2023 Del Skrevet 6. januar 2023 S. Drakensson skrev: Spørsmålet er om den er ergonomisk og funksjonell? Spesielt for actionspill, spill med raskt tempo eller spill som krever presisjon og timing personlig styrer jeg unna slike spill til fordel for mer "rolige" titler rett og slett fordi jeg mestrer de langt bedre men om denne hadde åpnet den delen av spill for meg hadde jo vært nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå