Dragonlove Skrevet 7. januar 2023 Del Skrevet 7. januar 2023 Er det ingen som bruker chatten til Komplett? Bruker den hver gang jeg kontakter Komplett jeg, kjappeste løsning, men jeg burde kanskje ikke sagt det her, nå må jeg vel stå i kø neste gang 😂 Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2023 On 1/7/2023 at 9:58 AM, Dassen said: Fint. Skal bli spennende å se om de har lært. Jeg ble rimelig frustrert forrige gang jeg hadde denne problemstillingen. Tror det ble 5-6 mailutvekslinger jeg. Til slutt med en sjef som beklaget og sa seg enig i at det var bortkastede ressurser for alle parter å sende ting fram og tilbake når utfallet uansett blir at jeg får pengene mine. Hva de tapte på porto, kundeservicelønninger osv. + at de rota bort en vare på sitt lager oversteg nok langt over de få tusen jeg krevde. Da har jeg fått svar fra 4 ulike personer, 2 stk på mail og 2 stk på chat: Alle har sagt at jeg må bruke angreretten, da det er snakk om 2 "forskjellige" produkter. Altså det er snakk om Komplett i240 Epic Gaming PC og Komplett i230 Epic Gaming PC, med HELT like konfigurasjoner, og de kaller det for 2 forskjellige produkter, noe som teknisk sett ikke er sant, da jeg har valgt 100% lik konfigurasjon. Dette er noe Komplett har laget til selv, så forstår ikke at de er så vrange på dette. Så jeg har akkurat fylt ut angrefristskjema og bestilt ny PC. Penger spart, men litt merarbeid for de og meg. 2 Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Hmm.. Kan fort være du havner på en smell der uansett da? Fra Kompletts egne "Åpent kjøp" side - https://www.komplett.no/kundeservice/åpent-kjoep/ Komplett-PC har 14 dagers åpent kjøp. Dersom emballasjen ikke er brutt har du åpent kjøp i 60 dager. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2023 8 minutes ago, horrorr said: Hmm.. Kan fort være du havner på en smell der uansett da? Fra Kompletts egne "Åpent kjøp" side - https://www.komplett.no/kundeservice/åpent-kjoep/ Komplett-PC har 14 dagers åpent kjøp. Dersom emballasjen ikke er brutt har du åpent kjøp i 60 dager. Hva slags smell mener du? Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 14 dagers åpent kjøp på Komplett PC (som det vel var snakk om her?) og ikke 60? Når du fyller ut skjema får du plutselig beskjed om at du er utenfor likevel? (Med mindre du har fått skriftlig at du kan bruke angrefristen da, for da kan de vel ikke ta deg på det lenger?) Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 10. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2023 (endret) 3 minutes ago, horrorr said: 14 dagers åpent kjøp på Komplett PC (som det vel var snakk om her?) og ikke 60? Når du fyller ut skjema får du plutselig beskjed om at du er utenfor likevel? (Med mindre du har fått skriftlig at du kan bruke angrefristen da, for da kan de vel ikke ta deg på det lenger?) Ah, sånn ja. Jeg er faktisk innenfor akkurat i dag, hvis jeg skal gå etter komplett sine sider. Det står At jeg har 46 dager igjen av 60 dagers åpent kjøp, som vil si at jeg er på min 14. dag i dag. Og de har sagt at jeg kan bruke angrefristen. Det er fremdeles 60 dager åpent kjøp om jeg ikke har tatt PCen ut av esken, men jeg klarte jo så klart ikke vente Endret 10. januar 2023 av Boris Yeltsin Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Da burde det gå fint ja. Hadde vært et større problem om man handlet på black-"hva enn tidsperioden het i fjor"-salget som jo er godt utenfor de 14 men fortsatt innenfor 60. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Boris Yeltsin skrev (8 timer siden): Da har jeg fått svar fra 4 ulike personer, 2 stk på mail og 2 stk på chat: Alle har sagt at jeg må bruke angreretten, da det er snakk om 2 "forskjellige" produkter. Altså det er snakk om Komplett i240 Epic Gaming PC og Komplett i230 Epic Gaming PC, med HELT like konfigurasjoner, og de kaller det for 2 forskjellige produkter, noe som teknisk sett ikke er sant, da jeg har valgt 100% lik konfigurasjon. Dette er noe Komplett har laget til selv, så forstår ikke at de er så vrange på dette. Så jeg har akkurat fylt ut angrefristskjema og bestilt ny PC. Penger spart, men litt merarbeid for de og meg. Det er helt utrolig at de holder på slik - nøyaktig det samme som skjedde meg. Jeg hadde forstått at det gikk slik om de outsourca support til India, men de sitter faktisk i Sandefjord (så vidt jeg vet), de behersker språket og det er ikke snakk om 16-åringer som ikke bryr seg om selskapet heller. Komplett trenger å gjøre noen drastiske endringer. Aksjen er ned 75% siden de gikk på børs og det forstår jeg godt slik selskapet drives og tydeligvis ikke bryr seg om tilbakemeldinger fra kunder som ville gagnet begge parter. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. januar 2023 Del Skrevet 10. januar 2023 Var det noen her som påsto at det var lett å få penger ut av komplett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå