TST Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Davilex Games annonserte i dag at et spill basert på den populære serien Miami Vice er under utvikling. Spillet, som er lisensiert av Universal Studios, er planlagt for slipp i slutten av 2004 og kommer for PS2, Xbox og PC. Les artikkelen her Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hva? Jeg hadde da Miami Vice på Commodore 64 Herlig gammel tv-serie, får vel teste ut dette nye... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 gta vice city er jo ikke akkurat en fjærn slektning. musikken, klærne, og ikke minst miljøet er jo som tatt ut av serien. men jeg ser frem til et erke-ekte spill basert på serien, hvor en får frem detaljene jeg savnet i GVC. håper det oppfyller mine ønsker. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ikke forvent mye av Davilex da. De er kjent for å gi ut bedritne spill. Lenke til kommentar
capy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 blir spennende å se om spillet blir bedre enn gta: vice city, noe jeg tviler på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg