Gå til innhold

Intel Arc A770

Anbefalte innlegg

• 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
On 23.10.2023 at 12:39 PM, JarleGutt said:

Har laget en oppsummering av mine 7 måneder med Intel Arc 770 16GB Acer som GPU i hoved-spille maskinen.

Ja, jeg vet, ikke beste type video, men det er hva det er, siden jeg ikke har peiling på video editing 😁

Hei. Noen som fortsatt vet om det er nødvendig å slå av SVM i bios på AMD maskin med ARC? Skal bygge en slik maskin til helgen.

Lenke til kommentar
51 minutes ago, magnusavr said:

Hei. Noen som fortsatt vet om det er nødvendig å slå av SVM i bios på AMD maskin med ARC? Skal bygge en slik maskin til helgen.

Så langt jeg vet, er det ikke endringer på dette, MEN jeg har ikke sjekket dette opp nå. Mitt Arc kort står nå i en Intel PC, så jeg sjekket dette ikke opp før jeg satte det inn.

MEN klok av skade vil jeg bare nevne dette; om du skal bytte GPU i en maskin, så boot opp med gamle kortet, gå i BIOS og gjør endringer, FØR du bytter GPU. Jeg tapte tid på å ikke gjøre dette. Gjør dette etter du har fjernet driverne i Windows med DDU. Jeg fikk problemer med komme inn i BIOS med nye Intel kortet, delvis pga jeg pølset det til, delvis pga monitor problemer. Så ikke dumt å ha en gammel backup GPU liggende om du får problemer med BIOS tilgang.

(Men du skal vel bygge ny maskin, ikke endre på noe)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...