TST Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 En demoversjon av det kommende Conan: The Dark Axe er sluppet, og gir deg endelig muligheten til å tre inn i rollen som den legendariske barbaren Conan. Spillet vil ta form som et tredje-persjons action/eventyrspill, og er basert på Robert E. Howards figur. Les artikkelen her Lenke til kommentar
darker Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 fikk det ikke til å funke jeg. får no code renderer feil, deretter tryner det til desktop, Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Det var ikke noe av det beste jeg har prøvd. Grafikken var ok, men styringen var helt LOL.. Håper det blir noe bedre i fullversjonen. Lenke til kommentar
solz Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Denne demoen er leaked. Det kommer snart en offisiell ifra utviklerne. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Denne demoen er leaked. Det kommer snart en offisiell ifra utviklerne. Nei, pokker! Det forklarer jo hvorfor jeg ikke kommer lenger enn til hovedmenyen. Og dette gadd jeg å bruke tellerskritt på? *love seg selv å gjøre mer forundersøkelser i fremtiden* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg