Diskusjon.no Skrevet 3. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2023 Knuser tidligere rekord. Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 3. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2023 Det var vel som forventet. Nå blir det vel en eksplosjon på bruktbilmarkedet etter bensin og diesel vil jeg tro. Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 3. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2023 Ingen overraskelse. Samme skjedde jo når Danmark innførte elbil-avgifter. Etter nyttår var det nesten ingen som kjøpte elbil. Om et par måneder så har vi fasiten her i landet også. 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 3. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2023 29 minutes ago, Powertrainer said: Det var vel som forventet. Nå blir det vel en eksplosjon på bruktbilmarkedet etter bensin og diesel vil jeg tro. Blir vel heller eksplosjon etter elbiler på bruktmarkedet da elbiler fortsatt er rimeligere i bruk så fremt man kan lade hjemme. Men når det kommer til nybiler så blir det nok en kraftig nedgang for de bilene som er over 5-600 000, tipper kanskje vi ser flere hybrider på topp 10 og ikke bare rav 4 1 Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 3. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2023 Da får vi håpe bruktprisene går opp også. Kjøpte LadeBil i høst (September) for 420.000 , rett etter gikk bruktprisen meget ned så er verdt ca 350.000 idag Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2023 3l33t3 skrev (27 minutter siden): Da får vi håpe bruktprisene går opp også. Kjøpte LadeBil i høst (September) for 420.000 , rett etter gikk bruktprisen meget ned så er verdt ca 350.000 idag Om den koster 420 har den jo nesten ingen avgifter Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2023 Enormt! Nå håper jeg alle de stressede ansatte får hvile litt. Hentet selv i romjulen og kunne se de sleit der jeg hentet. Nå blir det nok noen rolige måneder på elbilfronten, før salget slår nye rekorder igjen i fra 24 av(tror jeg). Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 3. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2023 onkel_jon skrev (42 minutter siden): Blir vel heller eksplosjon etter elbiler på bruktmarkedet da elbiler fortsatt er rimeligere i bruk så fremt man kan lade hjemme. Men når det kommer til nybiler så blir det nok en kraftig nedgang for de bilene som er over 5-600 000, tipper kanskje vi ser flere hybrider på topp 10 og ikke bare rav 4 Jo det kan hende det, blir spennende å se Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 3. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2023 Salvesen. skrev (3 minutter siden): Om den koster 420 har den jo nesten ingen avgifter Dette var bruktbil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå