Japemperor Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Da snakker jeg om det gode gamle forumet ikke det ødelagte forumet det siste året. Lenke til kommentar
Japemperor Skrevet 9. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2023 Dassen skrev (På 2.1.2023 den 17.48): Hva savner du derfra? Glemte helt av denne tråden, men det jeg savner derfra er at det var så mange smarte brukere spesielt i historie emnet og livssyn emnet,, det er det jo forøvrig her også men vg debatt var bare annerledes. Jeg likte det også fordi det ikke så for moderne ut at det så litt gammeldags ut. I tillegg var det et godt samhold. Lenke til kommentar
General Sniff Skrevet 9. februar 2023 Del Skrevet 9. februar 2023 Japemperor skrev (På 2.1.2023 den 17.22): Da snakker jeg om det gode gamle forumet ikke det ødelagte forumet det siste året. De fleste brukerne flyttet jo til det nye forumet som ble opprettet i gamle vgd sin «ånd». 1 Lenke til kommentar
Japemperor Skrevet 10. februar 2023 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2023 General Sniff skrev (På 9.2.2023 den 8.07): De fleste brukerne flyttet jo til det nye forumet som ble opprettet i gamle vgd sin «ånd». Vet om dette forumet vi kan prate mer om det pm om hvis du ønsker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå