Gå til innhold

Installere Lineage på gammelt nettbrett. Vil ikke boote.

sedsberg

Anbefalte innlegg

Har et gammelt, nærmest ubrukelig nettbrett (Shield Tablet) som jeg ville teste Lineage på før jeg kaster det.

Har installert TWRP og kan starte det i recovery mode. Har installert Lineage 15.1 men når jeg rebooter så er det TWRP som starter og umiddelbart rebooter.

Jeg fulgte denne guiden: https://www.getdroidtips.com/lineage-os-15-1-nvidia-shield/#PRE-REQUISITE

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

...Ja, og i guiden du lenket til er de to siste bitene før "that's it" lenker til andre guides som (tilsynelatende?) dekker delet av behovet. Eller for å si det med andre ord - det virker ikke som guiden du ser på alene forklarer hele prosessen men peker til andre guides.

Lenke til kommentar

Det er samme prosedyre så langt jeg kan se.

Det rare er at jeg ser at installasjonen går helt uten feilmeldinger. Men likevel prøver den å starte TWRP i stedet for Lineage. Virker nesten som at den bare later som om den installerer.

Endret av sedsberg
Lenke til kommentar

Ja.

7. You may now finally reboot your device to the newly installed ROM. For that, head over to Reboot from TWRP and select System

Men eneste som skjer er at TWRP prøver å starte og rebooter. I det uendelige. Helt til jeg starter i recovery mode.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...