e_rik Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Hei. Har fra før av ingen backup av telefonen min, og her om dagen tok skjermen kveld. Jeg koblet til et tastatur å fikk låst opp skjermlåsen, tenkte å bruke en eldre versjon av smart switch for å hente ut data, da man ikke trenger denne versjonen installert på telefonen fra før av. Men så viser det seg at jeg ikke har åpnet for filoverføring over USB på telefonen. Finnes det da noe håp, eller er det bare å gjøre seg klar for å starte fra scratch på ny telefon? Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 (endret) Kan du se skjermen på mobilen? Er skjerm knust slikt at kun touch er borte og skjerm kan ses ? Kan du se skjerm er mus og tastatur løsningen. Mus for å navigere seg til USB overføring med mer. Musen erstatter touch... Endret 3. januar 2023 av plankeby Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 e_rik skrev (På 2.1.2023 den 9.48): Har fra før av ingen backup av telefonen min, og her om dagen tok skjermen kveld. Sikker på at telefonen ikke er satt opp med automatisk backup til enten Google eller Samsung? Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 4. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2023 Takker for svar. Har dessverre vært løk nok til å ikke slå på sikkerhetskopiering via Samsung Cloud. Kun 2mm av øverste del av skjerm var lesbar, resten var svart. Men fikk løst det ved å koble telfonen til en pc skjerm via en hub med hdmi og usb utgang, kunne navigere med mus for å gjøre sikkerhetskopi av data til Samsung Cloud og bilder til OneDrive. Det første som ble gjort på den nye telefonen var naturligvis å aktivere sikkerhetskopiering via Cloud/OneDrive😄 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå