GuriAnn Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 Jeg har en Nissan qarskay 2010 mod. Flushjet girkassen våren 2022, men nå har plutselig den låst seg i park. Det funker ikke å trykke inn bremsen ,så må stikke en nøkkel nedi det lille hullet ved siden av girspaken å låse opp manuelt. Da funker resten av girene fint. Hva kan være feil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 GuriAnn skrev (4 minutter siden): Hva kan være feil? Kan være flere ting: Sensor på bremsepedal (virker bremselysene som de skal?) Kabling/styring mellom bremsepedal og aktuator Feil på aktuator Lenke til kommentar
GuriAnn Skrevet 1. januar 2023 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2023 Skal sjekke om bremselysene virker. Ser jeg må Google ordet aktuator, har aldri hørt om det ordet. 🤪 Å er det en rimelig reparasjon hvis det er feil på den,eller det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) GuriAnn skrev (1 time siden): Skal sjekke om bremselysene virker. Ser jeg må Google ordet aktuator, har aldri hørt om det ordet. 🤪 Å er det en rimelig reparasjon hvis det er feil på den,eller det? Det er en dings (en elektromagnet eller en steppermotor), som låser opp gearvelgeren fra P under gitte forutsetninger. Umulig å si hva det koster uten å vite hva som er feil. Endret 1. januar 2023 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 Jeg tror ikke dette er noen stor eller katastrofal feil. Noen tusenlapper blir det sikkert, men tviler på det er havari av kassen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå