Hidden Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Dette er helt vanvittig.. http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10...um=1&Catg=11978 Han selger et par Portapro, og startbudet er 660,- (minstepris ikke oppnådd!) - "kjøp nå" prisen er 2.500,- .. Om det er en spøk, er den dårlig Endret 13. januar 2004 av Hidden Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å holde på sånn Spesiellt nå som qxl tar seg betalt for auksjoner som ikke ender i salg. Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å holde på sånn Spesiellt nå som qxl tar seg betalt for auksjoner som ikke ender i salg. Er det ikke sånn at QXL tar mer betalt når startprisen er høyere? Uansett om det blir salg eller ikke? Endret 13. januar 2004 av Mister t Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 LoL det kan ikke være særiøst?? selge et par PortaPro til den prisen?? Lmao dette må være en syk spøk? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Var jo ikke hans verste Auksjons detalje det da http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10564732 men denne må jo ta kaka på QXL totalt. Pris Neste bud ved: 10000000,00 NOK Vare: Brødskive m/K***-ost og F****-saft.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Pris Neste bud ved: 10000000,00 NOK Vare: Brødskive m/K***-ost og F****-saft.. Vil vel si at det var noe stiv pris Endret 13. januar 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvorfor gidder en umoden fjortiss å lage slike auksjoner når det koster penger? Han her er ikke rar... han er bare underutviklet i hjernen. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Grunnen til at folk prøva seg er jo at det finst nok av eksempel på at folk legg inn bud på sånne latterlige auksjonar. Er ikkje alle som har like god kontroll tydligvis....... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 QXL er en vits. Spesiellt på data, elektronikk fronten. Men det er jo en fin plass for å selge ting. Lenke til kommentar
Rianna Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Grunnen til at folk prøva seg er jo at det finst nok av eksempel på at folk legg inn bud på sånne latterlige auksjonar. Er ikkje alle som har like god kontroll tydligvis....... Så faktisk en gang at noen hadde bydd 2 kroner på en isopor-kaffekopp, kun brukt en gang Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 heh, jeg liker overhodet ikke QXL, latterlig at det koster penger å legge ut auksjoner, og på nettet også da!! er det ikke så dyrt å ha de små sidene for hver enkelt ting... latterlig Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 heh, jeg liker overhodet ikke QXL, latterlig at det koster penger å legge ut auksjoner, og på nettet også da!! er det ikke så dyrt å ha de små sidene for hver enkelt ting... latterlig Tror det er for at fjortisser skal holde seg unna med tulle auksjonene sine. Koster 6 kr å lage en auksjon nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Er jo lov å prøve seg. Må uansett betale til QXL selv om han ikke får salg. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Det finnes også noen bra greier der. Som han som selger en feit analog synth for bare 3 lapper eller så. Hadde jeg ikke kjøpt PC deler for rundt fem lapper nå, ville jeg kastet meg på den TVERT. Man finner alltid slike ting når man ikke har pengene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå