Deechon Skrevet 29. desember 2022 Del Skrevet 29. desember 2022 For ikke så lenge siden fant jeg ut at du kan spore opp hvordan så og si nesten alt på nettet så ut før i tiden på https://archive.org/web/. Det endte mildt sagt i en skikkelig nostalgi trip, man kan sjekke alt mulig rart. Hvordan VG så ut i år 2000, hvordan favorittnettstedet ditt så ut i begynnelsen, eller annet. Jeg klarte å spore opp min gamle youtube kanal slik den så ut i 2010. Youtube var virkelig noe helt annet på den tiden. Det er nesten ikke til å fatte. Prøv det ut selv og se om dere finner noe kult 😀 1 1 Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 (endret) Deechon skrev (På 29.12.2022 den 23.26): For ikke så lenge siden fant jeg ut at du kan spore opp hvordan så og si nesten alt på nettet så ut før i tiden på https://archive.org/web/. Populært kalt "The Waybackmachine. Ypperlig til å sjekke hvordan NASA manipulerer temperaturen for eksempel 🙂 Endret 1. januar 2023 av Frank Olsen 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 1. januar 2023 Del Skrevet 1. januar 2023 Frank Olsen skrev (9 minutter siden): Populært kalt "The Waybackmachine. Ypperlig til å sjekke hvordan NASA manipulerer temperaturen for eksempel 🙂 Ja du kan jo vise til ett eksempel da:) 3 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 Interessant å få et tilbakeblikk på overklokking.no. Forøvrig var det den nettsiden som gjorde at jeg ble medlem på dette forumet i 2001. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 2. januar 2023 Del Skrevet 2. januar 2023 (endret) Det litt morsomme med diskusjon.no det er jo at hele formatet er ganske likt med "Internett før i tiden". Synes rent personlig at "det klassiske diskusjonsforumet" fungerer bedre enn mesteparten av "det nye" som har kommet senere. Endret 2. januar 2023 av arne22 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå