stamkunde Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 Forslag til varmeovn med termostat i bad som kan monteres på bad uten varmekabler? Dessuten hvilke panelovner på soverom med termostat er godt forslag å kjøpe inn? Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 Så lenge ovnen har IP24 (Tetthetsgrad) kan du velge hvem du vil, har du ikke jording på bad kan det være lurt og sjekke om ovnen er dobbelt isolert. Jeg kjøpte nylig denne som jeg har montert på mitt bad hvis du ikke skal ha WIFI styring osv (https://www.obsbygg.no/varme-og-ventilasjon/elektrisk-oppvarming/2389220?v=ObsBygg-7090019821034) På soverom kan du velge hva du vil. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 På badet er det greit å velge en konveksjonsovn, da den varmer raskt og er godt egnet for dag- og nattsenking. På soverom ville jeg valgt enten en vegghengt oljefylt ovn eller en panelovn uten konveksjon. Da kommer ikke luften i rommet i kontakt med varmeelementet, og man får mindre støvforbrenning (og bedre luft i rommet). Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. desember 2022 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2022 Hva med denne feks ? Baderomsvarmer | Veggmontert | ANSLUT | Jula Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå